Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

Γιατί λέει "όχι" στο γάμο η Έλλη Κοκκίνου ;

Η Έλλη Κοκκίνου μιλάει για τον μονάκριβο γιο της Αλέξανδρο, για τα "μυστικά" που του κρατάει και φωτογραφίζεται με καλοκαιρινή διάθεση για το περιοδικό "ΟΚ!"...
'Οταν ο δημοσιογράφος τη ρωτάει με ποιο τρόπο παρουσίασε στον Αλέξανδρο τον Γιώργο Μπόγρη. η Έλλη απαντά: "Δεν έχω πει στον Αλέξανδρο, ούτε έχω δείξει, τις λίγες φορές, που έχουν έρθει σε επαφή, ότι με τον Γιώργο έχω μια σχέση.  Αυτό που ξέρει είναι ότι είναι φίλος μου. Τον αντιμετωπίζει όπως και τον Παύλο ( σ.σ Σταματόπουλο) που είναι κουμπάρος και νονός του. Το έχω κουβεντιάσει με τον παιδοψυχολόγο και μου τόνισε ότι είναι πολύ μικρός για να συζητήσω μαζί του κάτι τέτοιο".
Αν ο Γιώργος Μπόγρης της ζητήσει να παντρευτούν, τι θα κάνει; "Δεν νομίζω ότι θα ξαναπαντρευτώ" απαντά και συνεχίζει: "Γιατί να ξαναπαντρευτώ; Έβαλα το νυφικό μου, έκανα κι ένα ωραίο πάρτυ για τους φίλους μου, οπότε το έζησα αυτό το παραμύθι. Ίσως κάποια στιγμή στο μέλλον να θέλω να συζήσω με κάποιον. Ίσως σε τρία - τέσσερα χρόνια αλλάξω γνώμη. Αλλά προς το παρόν δεν έχω καμία διάθεση να ξαναπαντρευτώ".
Θέλει να αποκτήσει ακόμα ένα παιδί; " Από τη μια θα ήθελα να κάνω ένα ακόμη παιδί, αλλά από την άλλη σκέφτομαι ότι θα πρέπει να ξαναζήσω όλη την περίοδο που το παιδί θα με έχει απόλυτη ανάγκη και προβληματίζομαι. Μου αρέσει που τώρα ο Αλέξανδρος έχει αρχίσει να ανεξαρτητοποιείται.
Σίγουρα, τα πάντα είναι πιο εύκολα για μια μητέρα με το δεύτερο παιδί, γιατί δεν είναι πια προτόγνωρα, αλλά σκέφτομαι ότι τον Ιούλιο θα κλείσω τα σαρανταδύο μου χρόνια. Δεν θα ήθελα να έχω μεγάλη διαφορά με το παιδί μου. Ποτέ, όμως, δεν ξέρεις τι γίνεται".
Είχε δηλώσει σε συνεντευξή της, ότι όταν χώρισε από τον Παναγιώτη, πήγε σε ψυχολόγο, αλλά δεν την βοήθησε και σταμάτησε...
" Μάλλον δεν ήμουν έτοιμη εκείνη την περίοδο να δεχτώ αυτά που μπορεί να μου έλεγε ένας ψυχολόγος γι΄αυτό δεν λειτούργησε σε μένα. Θυμάμαι, μου έλεγαν τότε οι φίλοι μου: " Πήγαινε σε εναν ειδικό να κουβεντιάσεις αυτό που αισθάνεσαι για να το βγάλεις από μέσα σου" αλλά μάλλον δεν είχα τη διάθεση να το εξωτερικεύσω...".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...