Παρασκευή 10 Αυγούστου 2012

Εξομολόγηση ποπ σταρ: "Ναι, είμαι gay!"

“Εάν με ρωτάτε αν είμαι gay, λέω ναι! Αυτά τα τραγούδια έχουν γραφτεί για τη σχέση μου με έναν άντρα; Λέω ναι!
Και είναι μόνο, μέσω της μουσικής μου, που βρίσκω τη δύναμη να συμβιβαστώ με τη σεξουαλικότητά μου και παραπέρα από το περιεχόμενο των στίχων. Αυτή είναι η πραγματική μου ζωή!”


O Βρετανός τραγουδιστής και στιχουργός, Mika, που σαρώνει εδώ και μια 6ετία και έχει προταθεί για Βραβείο Γκράμι, μίλησε για πρώτη φορά ανοιχτά για την σεξουαλικότητά του, επιβεβαιώνοντας τις σχετικές φήμες και τους ψιθύρους που τον συντροφεύουν απαρχής της καριέρας του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...