Τρίτη 21 Αυγούστου 2012

Α. Οικονομάκου: "Θέλω να κάνω οικογένεια"

Η Αθηνά Οικονομάκου κατάφερε μέσα σε μικρό διάστημα να κλέψει τις εντυπώσεις με την συμμετοχή της σε καθημερινά σίριαλ. Τα "Κλεμμένα όνειρα" που πρωταγωνιστεί πήραν το πράσινο φως για τη νέα σεζόν, όμως η ηθοποιός αυτή την περίοδο βρίσκεται σε περιοδεία με την θεατρική παράσταση, "Τα βαφτίσια ". Για όλα αυτά και άλλα πολλά μίλησε στην εφημερίδα Real Life.
 

Eίσαι σε περιοδεία για τα '' Βαφτίσια΄΄. Πως περνάτε;
Το κλίμα είναι πολύ ωραίο, γιατί οι περισσότεροι γνωριζόμασταν μεταξύ μας, ήμασταν φίλοι. Διασκεδάζουμε πολύ και τις ώρες πριν την παράσταση τις περνάμε μαζί. Υπάρχουν δυσκολίες, καθώς καθημερινά παίζουμε σε διαφορετικά μέρη και μετακινούμαστε συνέχεια. Ο χώρος και το κοινό είναι διαφορετικά. Κάθε μέρα φτιάχνουμε βαλίτσα! Κατά τα άλλα, είμαστε διακοπές τύπου πενταήμερη.

Στο σανίδι υποδύεσαι το τρίτο πρόσωπο σ΄έναν γάμο. Για να υπάρξει απιστία, θεωρείς ότι μένει πάντα ένα παραμυθάκι ανοιχτό στη σχέση;

Ναι, εκτός αν είναι στη φύση σου και το κάνεις ανεξάρτητα με το πως είναι η σχέση σου. Πάντως, κάτι υπάρχει για να απιστήσεις. Αλλιώς δεν γίνεται να συμβεί από μόνη της.

Θα συγχωρούσες την απιστία; Σου έχει συμβεί;
Δεν το έχω μάθει. Μπορεί να έχει συμβεί και να μην το ξέρω, ερήμην μου δηλαδή. Με γενικά δεδομένα, δεν θα συγχωρούσα μια απιστία. Όμως, μπορεί να ήμουν πολύ ερωτευμένη και να συγχωρούσα τον σύντροφο μου γιατί θα κατανοούσα τον λόγο που το έκανε και θα πίστευα πως φταίω εγώ, πως είχα μερίδιο ευθύνης. Σε γενικό πλαίσιο, όχι, δεν θα συγχωρούσα την απιστία. Είναι από τα χειρότερα λάθη που μπορούν να γίνουν σε μια σχέση. Νομίζω πως δεν θα το ξεπερνούσα πότε, όσο κι αν προσπαθούσα προκειμένου να κρατήσω τη σχέση μου. Θίγεται ο εγωισμός σου και δεν το ξεπερνάς εύκολα. Πληγώνεσαι βαθιά.

Γιατί στις συνεντεύξεις αποφεύγεις να απαντάς σε ερωτήσεις για τα προσωπικά σου;
Είναι ένα δικό μου κομμάτι που θέλω να προστατεύσω και πιστεύω πως δεν αφορά κανέναν. Κι όταν πεις κάτι στα ΜΜΕ, διογκώνεται, γίνεται επί δέκα, οπότε δεν υπάρχει λόγος να ανοίγω τέτοιους κύκλους. Δεν θέλω να εκτίθεμαι. Προτιμώ - όσο- μπορώ να περνάω απαρατήρητη και να μη δίνω δικαιώματα.

Γάμος, οικογένεια είναι πράγματα που στριφογυρνάνε στο μυαλό σου;

Φυσικά. Θα ήθελα πολύ να μου συμβεί. Ειδικά με τα παιδιά έχω τρέλα.

Πως θα σε κατακτήσει ένας άντρας;

Να είναι ειλικρινής, να έχει χιούμορ, να ξέρει να φέρεται και να εκτιμάει μια γυναίκα. Δεν υπάρχουν πάντα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Παίζουν ρόλο πολλά πράγματα όταν γνωρίζεις έναν άνθρωπο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...