Πέμπτη 9 Αυγούστου 2012

Δήμος Αναστασιάδης: ο θάνατος που τον σημάδεψε

Για τον θάνατο που του στοίχησε και το μεγαλύτερο κακό που έκανε στον εαυτό του μίλησε ο Δήμος Αναστασιάδης, αποκαλύπτοντας παράλληλα... πως έχει πληγωθεί πολλές φορές στη ζωή του, αλλά και ότι μετάνιωσε που πήρε μέρος σε talent show!

«Πέρασα κατάθλιψη όταν έφυγα από την οικογένειά μου και τους φίλους μου, στην Κατερίνη και ήρθα στην Αθήνα. Ένοιωθα πολύ μόνος. Κι έτσι εκδικήθηκα τον εαυτό μου, τρώγοντας κάθε μέρα πίτσες και burger! Τα junk food έδιναν κι έπαιρναν… Είχα απομονωθεί κι έτρωγα. Πήρα κάποια κιλά και όταν ηρέμησα και επανήλθα -με βοήθησε πολύ η μουσική σ’ αυτό-, τα έχασα τα κιλά. Ωρίμασα πολύ και ισορρόπησα», αποκαλύπτει ο γνωστός τραγουδιστής.

Όπως τονίζει, το μεγαλύτερο κακό που έκανε στον εαυτό του ήταν το φαγητό, ενώ μια απώλεια τον «σημάδεψε»: «ποτέ δεν μπήκα στο αλκοόλ και στα ναρκωτικά. Ποτέ! Και ο λόγος ήταν ότι, όταν ήμουν στην εφηβεία, έχασα έναν φίλο μου από ναρκωτικά. Κάναμε πολλή παρέα μ’ αυτό το παιδί, είχαμε γκρουπ μαζί, τραγουδούσαμε, περνούσαμε πολύ καλά. Όταν έφυγε από τη ζωή ήταν μόλις 22 χρόνων και μου κόστισε πολύ. Λόγω αυτού του φίλου μου, έγραψα και το «Μονάχα Ένα Βράδυ», ένα κομμάτι από τον πρώτο μου δίσκο. Αυτό είναι και ο λόγος που ποτέ μου δεν γεύτηκα τα drugs. Και όταν το σκέφτομαι αυτό το θέμα στενοχωριέμαι».

«Μετάνιωσα που πήγα στο “Dream Show”. Αυτό το παιχνίδι δεν ήταν ούτε ο λόγος, ούτε η αφορμή για να προχωρήσω και να κάνω αυτά που κάνω σήμερα. Εννοώ ότι εκεί μέσα δεν υπήρξαν άτομα που να με βοηθήσουν και να με στηρίξουν μετέπειτα. Βέβαια, αυτά τα παιχνίδια σε βοηθούν πολύ να αποκτήσεις εμπειρία με την τηλεόραση και σε εξοικειώνει με όλο αυτό. Όμως, αν γυρνούσα το χρόνο πίσω, δεν θα το έκανα», συνεχίζει ο Δήμος.

Υποστηρίζοντας πως η ευτυχία και οι πληγές πάνε «πακέτο», ο νεαρός τραγουδιστής δεν δίστασε να εξομολογηθεί πως έχει πληγωθεί από τις σχέσεις του, όπως έχει υπάρξει και πολύ ευτυχισμένος με αυτές.

«Οι μεγάλες χαρές, κρύβουν και μεγάλες πληγές. Επουλώνω τις πληγές μου μέσα από τη χαρά. Γιατί εγώ έχω χαρεί πολύ στη ζωή μου, έχω γελάσει, έχω μοιραστεί», προσθέτει και παραδέχεται πως το μεγαλύτερο ελάττωμά του είναι η κυκλοθυμία.
«Down Town» Κύπρου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...