Παρασκευή 10 Αυγούστου 2012

Νάντια Καρβέλη-Πρώτα Χανιά και μετά Ίμπιζα

Λίγο πριν αναχωρήσει για την Κύπρο, όπου θα παρουσιάσει μουσική εκπομπή σε μεγάλο κανάλι,  Νάντια Καρβέλη, από τις νικήτριες του Miss Europe Face και καταξιωμένο μοντελο, δήλωσε: 

«Για διακοπές έχω επιλέξει να ξεκινήσω από τα Χανιά. 

Είναι ένα από τα αγαπημένα μου μέρη, καθώς δεν είναι η πρώτη φορά που τα επισκέπτομαι. 

Όμως κάθε φορά που πάω είναι και πιο ξεχωριστή. 

Εκεί έχω περάσει αξέχαστες στιγμές με φίλους μου στο παρελθόν και θέλω φέτος να ξεκινήσω με αυτή την ξεχωριστή αύρα που έχει το μέρος, πριν ετοιμαστώ για τον επόμενο προορισμό μου στην Ίμπιζα με τον αγαπημένο μου, που θα είναι κοντά στον Δεκαπενταύγουστο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...