Τρίτη 7 Αυγούστου 2012

Mίνα Ορφανού: «Το θέμα δεν είναι να γεννηθείς, αλλά να γίνεις γυναίκα»

Καλεσμένη της εκπομπής «FTHIS TV» και της Σταματίνας Τσιμτσιλή ήταν η Μίνα Ορφανού. Η ηθοποιός μίλησε για τη σχέση της με τους άνδρες, αποκάλυψε άγνωστα ταλέντα της και έδωσε τη δική της εκδοχή για το τι σημαίνει γυναίκα σήμερα.

Παραδέχτηκε πως είναι μόνη, ότι οι άντρες δεν τη φλερτάρουν, ενώ για την προσωπική της ζωή πρόσθεσε: «Δεν έχω ερωτευτεί, έχω αγαπήσει. Είναι πολύ πιο σημαντικό αυτό. Όλα, βέβαια, κάποια στιγμή τελειώνουν. Μου αρέσουν οι κανονικοί άντρες, όχι αυτός που καλλωπίζεται περισσότερο από εμένα. Εγώ μέσα σε 10 λεπτά έχω φτιαχτεί, έχω κάνει μαλλιά, έχω μακιγιαριστεί, είμαι έτοιμη. Μια μερίδα ανδρών ξέρουν ότι είναι ωραίοι και το παίζουν ιστορία. Πλέον ζούμε σε μια ουτοπία. Δεν υπάρχει συναίσθημα και ανθρωπιά, κρίνεις τον άλλον μόνο από την εμφάνιση. Είχα μια γνωστή που έλεγε “ας είναι κούκλος και ας είναι βούρλο”.  Εγώ δεν θα ήθελα ένα βούρλο δίπλα μου. Δεν θα ήθελα να είναι όμορφος, θέλω να είναι καθημερινός».

Όσο για την κρίση που πέρασε η σχέση της με τη μητέρα της, η Μίνα Ορφανού διευκρίνισε πως όλα έγιναν επειδή ήθελε να κάνει την προσωπική της επανάσταση, να φύγει από το νησί και να πραγματοποιήσει  τα όνειρα της. «Με το δικό μου σκεπτικό, το θέμα δεν είναι να γεννηθείς γυναίκα, αλλά να γίνεις. Δεν πιστεύω πως υπάρχει άσχημη γυναίκα, απλά με κάποιες ατέλειες. Και πρέπει να τις διορθώνουμε. Προσωπικά φοβάμαι τα γεράματα. Είναι άσχημο να σκέπτεσαι πως μετά από χρόνια θα έχεις αλλάξει στην εμφάνιση».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...