Τρίτη 7 Αυγούστου 2012

Ρένια Λουιζίδου: «Δεν έχω πληρωθεί ακόμα»

Το να μένουν απλήρωτοι οι ηθοποιοί για μεγάλα χρονικά διαστήματα είναι κάτι που διαβάζουμε αρκετά σε συνετεύξεις το τελευταίο χρονικό διάστημα. Μια από αυούς είναι και η η Ρένια Λουιζίδου που σε συνέντευξή της δήλωσε ότι όλα πια αποφασίζονται στο παρά πέντε και ακόμη δεν ξέρει τι θα γίνει με τη δημοφιλή σειρά.
«Δεν έχω πληρωθεί ακόμα» δήλωσε, συνεχίζοντας «με προβληματίζει, αλλά και με θυμώνει ότι έπειτα από τόσα χρόνια επαγγελματικής πορείας βρισκόμαστε στον αέρα. Δεν είναι καλό να γκρινιάζουμε, βέβαια, γινόμαστε ενοχλητικοί στον κόσμο που τραβάει πολύ πιο χοντρά ζόρια. Αυτό, πάντως, που με αγχώνει πολύ περισσότερο από όλα είναι ότι είμαι η μαμά ενός μικρού παιδιού. Δεν έχω όμως την πολυτέλεια να ασχοληθώ με το...άγχος, πρέπει να ασχοληθώ με την επιβίωση μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...