Πέμπτη 23 Μαΐου 2013

Ναταλία Δραγούμη: “Έχω αναλάβει το κυλικείο στο σχολείο των παιδιών μου”


Τρέλα με την υγιεινή διατροφή έχει η Ναταλία Δραγούμη και έτσι έχει καταφέρει τα παιδιά της να τρώνε σωστά. Όταν ήταν πολύ μικρά τα δύο παιδιά της συνήθιζε να είναι πολύ προσεκτική στα ψώνια της και πλέον έχουν μάθει να τρώνε υγιεινά. Μιλώντας στην Τατιάνα η ηθοποιός εξηγεί πως ακριβώς κατάφερε να πετύχει αυτό που θέλουν όλες οι μαμάδες! 

“Προσπαθώ να μην έχω στο ντουλάπι μου πράγματα που δεν θέλω να τρώνε τα παιδιά μου”, αναφέρει χαρακτηριστικά. Αυτό προσπαθεί να το περάσει όμως και στους συμμαθητές τους αφού έχει αναλάβει το κυλικείο του σχολείου τους.

Δες απόσπασμα από την εκπομπή!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...