Κυριακή 19 Μαΐου 2013

Αγάθωνας: «Δεν είμαι ευχαριστημένος με την 6η θέση –Το τραγούδι της Δανίας το θεωρούσα από τα χειρότερα»

«Εγώ προσωπικά δεν είμαι ευχαριστημένος με την έκτη θέση γιατί είχα υποσχεθεί την πρώτη» ήταν η πρώτη δήλωση του Αγάθωνα Ιακωβίδη λίγο μετά την προσγείωση της ελληνικής αποστολής επί ελληνικού εδάφους.

Ο καλλιτέχνης, ο οποίος φιλοξενήθηκε τηλεφωνικά στο «Μες στην καλή χαρά» δέχτηκε τα συγχαρητήρια από όλους τους συντελεστές της εκπομπής και είπε για τις εμπειρίες που απέκτησε στη Eurovision και κατά το ταξίδι του στο Μάλμε τη Σουηδίας: «Το κλίμα είναι πολύ ευχάριστο και περάσαμε πάρα πολύ ωραία. Όποιος δεν το έχει ζήσει δεν μπορεί να το καταλάβει. Κάναμε παρέα και με τους καλλιτέχνες των άλλων αποστολών. Κάναμε παρέα με το Αζερμπαϊτζάν, τους Αλβανούς...».

Ποια όμως είναι η γνώμη του για το τραγούδι που κέρδισε φέτος, αυτό της Δανίας; Χωρίς περιστροφές, ο Αγάθωνας είπε: «Εγώ το θεωρούσα το χειρότερο. Εμένα μου άρεσε της Μάλτας. Ήμασταν μία αποστολή που δεν καθόμασταν ήσυχα. Τους είχαμε τρελάνει όλους. Σχολιάζαμε τα ξένα τραγούδια και έκανα τους στίχους στα ελληνικά και είχε πολλή πλάκα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...