Δευτέρα 20 Μαΐου 2013

«Γύρισα στο πατρικό μου επειδή δεν τα έβγαζα πέρα οικονομικά», δηλώνει πρωταγωνιστής από τα «Κλεμμένα Όνειρα»


Για τις οικονομικές δυσκολίες που τον ανάγκασαν να γυρίσει στο πατρικό του στο Καματερό μίλησε σε τηλεοπτικό περιοδικό ο Ορέστης Τρίκας, γνωστός από την συμμετοχή του στα «Κλεμμένα Όνειρα».

«Δεν μπορούσα να τα βγάλω πέρα οικονομικά. Αλλά μου αρέσει που ξαναγύρισα στις αλάνες μου, στην ηρεμία μου, στα δέντρα μου. Έμεινα πολλά χρόνια μόνος. Τώρα μου αρέσει που ζω με την μητέρα μου. Το είχα ανάγκη, αναπληρώνω τα χρόνια της εφηβείας. Η αγαπημένη μου στιγμή της ημέρας είναι όταν γυρίζω με την μηχανή το βράδυ στο Καματερό ή όταν ξυπνάω το πρωί. Άλλη ποιότητα ζωής, άλλη ενέργεια. Εδώ είναι το ησυχαστήριο μου». Αυτό δήλωσε στο περιοδικό Τηλέραμα ο ανερχόμενος ηθοποιός Ορέστης Τρίκας.

Προσθέτοντας, όσον αφορά το αν τα ετερώνυμα έλκονται «Νομίζω ότι έλκονται και αυτή είναι η μαγεία. Υπάρχει ένα συνεχές παιχνίδι. Οι διαφορές -ηλικίας, κοινωνικές, οτιδήποτε- κρατάνε τη σχέση σε εγρήγορση, δίνουν ένταση και αυτό είναι μαγικό. Από εκεί και πέρα, έχει να κάνει με τον άνθρωπο. Μια σχέση μπορεί να κρατηθεί, παρά τις όποιες διαφορές, όταν πατάει γερά στα πόδια της. Όταν δεν πατάει, και ίδιοι να είναι δυο άνθρωποι, κάποια στιγμή θα βγουν μαχαίρια».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...