Παρασκευή 24 Αυγούστου 2012

Συνέλαβαν sexy Ελληνίδα τραγουδίστρια στην... Βραζιλία!

Την Οδύσσεια μια καταζητούμενης πέρασε η γνωστή τραγουδίστρια Ερη Ζώρα. Η σέξι τραγουδίστρια πριν από λίγες μέρες ξεκίνησε να πάει στη Βραζιλία στον σύντροφό της και γνωστό ποδοσφαιριστή Λουτσιάνο ντε Σόουζα, όμως τελικά βρέθηκε στην αστυνομία του αεροδρομίου της Πορτογαλίας!

Πήγαινα στη Βραζιλία για διακοπές αφού εκεί είναι ο σύντροφός μου. Οταν έφτασα στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» έκανα το check in Ελλάδα - Πορτογαλία και Πορτογαλία - Ρίο, δείχνοντας κανονικά το διαβατήριό μου. Οταν έφτασα στην Πορτογαλία και μετά από καθυστέρηση που είχε το αεροπλάνο για Ρίο έξι ώρες, μπαίνω στο αεροπλάνο δείχνοντας το διαβατήριό μου και ξεκίνησα το ταξίδι μου για Ρίο, δήλωσε η γνωστή τραγουδίστρια στην «Espresso».

Για κακή της τύχη όμως, όταν έφτασε στο αεροδρόμιο του Ρίο την περίμενε μια δυσάρεστη έκπληξη. «Μετά από τόση κούραση που είχα περάσει και είχα και πυρετό, επειδή βρισκόμουν σε εκτός Ευρώπης χώρα είδαν το διαβατήριό μου και μου λένε: “Πού πας; Το διαβατήριό σου έχει λήξει. Πρέπει να γυρίσεις πίσω!”

Από εκεί και πέρα ξεκίνησε ο Γολγοθάς μου. Επρεπε να συνεννοηθώ στα πορτογαλικά, να τους πω ότι με περιμένει ο σύντροφός μου. Με πήγαν στην αστυνομία του αεροδρομίου και μου είπαν ότι έπρεπε να εξακριβώσουν τα στοιχεία μου. Προσπαθούσα να επικοινωνήσω με την ελληνική πρεσβεία και να τους εξηγήσω ότι δεν ήταν μόνο δικό μου λάθος, γιατί πέρασα κανονικά από δύο αεροδρόμια. Ημουν χάλια και δεν μπορούσα να κάνω άλλες τόσες ώρες ταξίδι. Δεν με άφηναν να μιλήσω και με τον σύντροφό μου. Πέρασα πολύ άσχημα. Αναγκάστηκα να γυρίσω πίσω με το ίδιο αεροπλάνο και στο αεροδρόμιο της Πορτογαλίας με ξαναπήγαν στην αστυνομία για να δουν τα στοιχεία μου. Εμεινα μία ολόκληρη μέρα εκεί στο αεροδρόμιο γιατί δεν είχε πτήση για Ελλάδα. Τελικά βρήκα πτήση για Ελλάδα μέσω Ρώμης. Πέρασα σαράντα ώρες στον αέρα. Λυπάμαι γιατί πέρασα τόσους ελέγχους και κανείς δεν είδε ότι το διαβατήριό μου είχε λήξει. Εχω και εγώ ευθύνη, αλλά υπάρχουν άνθρωποι που δεν κάνουν τη δουλειά τους» δήλωσε εκνευρισμένη η τραγουδίστρια.


ΣΑΣΑ ΣΤΑΜΑΤΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...