Πέμπτη 23 Αυγούστου 2012

Σ. Τσιμτσιλή: Τι λέει για την εγκυμοσύνη;

Η Σταματίνα Τσιμτσιλή άνοιξε την καρδιά της στο περιοδικό Glam του "Ελεύθερου Τύπου": Η παρουσιάστρια μίλησε για το γάμο της με το Θέμη και το μωρό που θα αλλάξει τη ζωή τους...

 
Το θέμα του παιδιού πόσο άμεσο είναι;
«Το παιδάκι είναι κάτι που το θέλουμε πολύ να μας έρθει και το ευχόμαστε. Δεν είναι, όμως, κάτι το οποίο το έχουμε προγραμματίσει. Από την αρχή είπαμε ότι μακάρι να μας αξιώσει ο Θεός να το ζήσουμε, αλλά ούτε θα το προσπαθήσουμε επί τούτω ούτε θα το προγραμματίσουμε με χρονοδιάγραμμα. Οποτε είναι να έρθει, ας έρθει!».

Παίρνεις πράγματα από τον Θέμη;
«Αυτό που παίρνω από το Θέμη, που το θαυμάζω και προσπαθώ πολύ να το αφομοιώσω πολύ είναι ο δυναμισμός του. Αποπνέει μια απόστευτη γαλήνη και ηρεμία, κάτι που εγώ δεν το έχω. Την ένταση της δουλειάς θα τη μεταφέρω στο σπίτι. Δεν αποφορτίζομαι εύκολα. Ο Θέμης έχει καταφέρει να το διαχωρίσει αυτό το πράγμα. Προσπαθώ να εμπλουτίσω το λεξιλόγιό μου, γιατί είμαι με έναν άνθρωπο που έχει ένα πολύ καλό λεξιλόγιο και προσπαθώ και εγώ παράλληλα να το βελτιώσω. Είναι πολλά μικρά και μεγάλα πράγματα που θαυμάζω και παίρνω από εκείνον».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...