Πέμπτη 23 Αυγούστου 2012

Αθηνά Οικονομάκου: Απαντά αν ξεμαλλιάζεται με την Μαρία Σολωμού

Πολλές φήμες ήθελαν την Αθηνά Οικονομάκου να ξεμαλλιάζεται με την συμπρωταγωνίστριά της στην παράσταση «Βαφτίσια» Μαρία Σολωμού.

«Όχι, βέβαια. Δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο! Εξάλλου δεν είναι του χαρακτήρα μου». Η ηθοποιός δείχνει απόμακρη σαν άνθρωπος όμως δεν είναι έτσι στην πραγματικότητα.

«Δεν είμαι. Η απόσταση είναι μια άμυνα που κρατάω. Δεν είμαι τόσο εξωστρεφής και κοινωνική ως άνθρωπος. Θέλω τον χρόνο μου για τις φιλίες, αλλά δεν το κάνω επίτηδες, έτσι λειτουργώ εγώ. Μετά ανοίγομαι και γίνομαι τελείως διαφορετική», δήλωσε στην εφημερίδα «Realnews».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...