Παρασκευή 24 Αυγούστου 2012

Η Μάγια Τσόκλη για το πρόβλημα υγείας της

Σε μια συνέντευξη από καρδιάς η Μάγια Τσόκλη μίλησε για το πρόβλημα υγείας της στο περιοδικό ΕΓΩ Weekly και στο δημοσιογράφο Γιάννη Βίτσα.

Αναφερθήκατε σε ένα πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίσατε…
Πέρασα ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας-που δυστυχώς έχει εξαπλωθεί σαν γρίπη πια. Είχα καρκίνο στο στήθος. Όπως χιλιάδες άλλες γυναίκες, εγχειρίστηκα, έκανα χημειοθεραπείες, συνεχίζω να παίρνω φάρμακα. Φαίνεται ότι η ψυχική διάθεση επηρεάζει καταλυτικά την υγεία. Έτσι, θεωρώ ότι η μεγάλη στεναχώρια από την εμπειρία μου με την πολιτική έσπευσε, αν μη τι άλλο, την εξέλιξη της νόσου. Όμως, να είμαι ξεκάθαρη: δεν ρίχνω την ευθύνη σε κανέναν άλλο παρά μόνο στον εαυτό μου. 

Μετρά πολύ, όμως το ψυχικό σθένος σας. Είστε μαχήτρια.
Η γιαγιά μου μου είχε πει κάτι σπουδαίο. Ήταν μια γυναίκα που πέρασε πολέμους, έχασε σύζυγο και τρία παιδιά. Θυμάμαι, μια φορά της είπα: «Τι πέρασες ρε γιαγιά και εσύ στη ζωή σου…». Και μου απάντησε: «Παιδί μου να εύχεσαι να μην πάθεις ποτέ όσα μπορείς να αντέξεις». Τα θέματα υγείας, ουσιαστικά, σου αποδεικνύουν ότι μπορείς να αντέξεις πολύ περισσότερα πράγματα από όσα φαντάζεσαι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...