Πέμπτη 23 Αυγούστου 2012

Θέμης Γεωργαντάς: Η δική μου εξομολόγηση!

Έχοντας βάλει τα περισσότερα μέλη της showbiz στο εξομολογητήριο του MAD, ο Θέμης Γεωργαντάς αποκαλύπτει στο «Tv Έθνος» τα... μυστικά του για τις φιλίες του με τους σταρ, το «Μες στην Καλή Χαρά» και τα φετινά μουσικά βραβεία.
Πώς προέκυψε η καλοκαιρινή μεταφορά του «OΚ the mad confessions από το MAD» στον ΑΝΤ1;
Υπάρχει συνεργασία μεταξύ των δύο σταθμών εδώ και χρόνια, και φέτος θεωρώ ότι κορυφώθηκε με την προβολή από τον ΑΝΤ1 των μουσικών βραβείων του MAD. Στο πλαίσιο, λοιπόν, αυτής της συνεργασίας ο ΑΝΤ1 ενδιαφέρθηκε να πάρει και τις εξομολογήσεις.

Από τις φετινές εξομολογήσεις που έκανες ποια βρήκες πιο ενδιαφέρουσα;
Είναι πολλές. Θα σου πω σίγουρα της Ελεονώρας Μελέτη, η οποία μάλιστα μπήκε δύο φορές στο εξομολογητήριο, και του Γρηγόρη Αρναούτογλου. Και οι δύο είχαν μεγάλο κέφι και μίλησαν για όλα. Δεν κόλλησαν πουθενά!

Πιο ειλικρινή;
Του Αντώνη Ρέμου, με τον οποίο άνοιξε και ο κύκλος των φετινών εκπομπών. Ο Αντώνης μπήκε για πρώτη φορά στο εξομολογητήριο και πραγματικά είπε τα πάντα! Για παράδειγμα, κάποια στιγμή τον ρώτησα για την καλύτερη συνεργασία στο παρελθόν και για μια που δεν τρελάθηκε και ευθέως μου απάντησε ότι πήγε πολύ καλά η συνεργασία με τη Μαρινέλλα και δεν πήγε η συνεργασία με τον Χατζηγιάννη. Αλλος στη θέση του δεν θα το έλεγε.

Υπήρξε κάποια εξομολόγηση που να τη θεώρησες τελείως fake; Κι αν ναι, πώς αντέδρασες;
Εννοείται ότι έρχονται και δεν απαντούν όπως θα έπρεπε. Γι' αυτό τον λόγο πέφτει και η βροντή (γέλια). Πώς να αντιδράσω; Σε φάση χαλαρή, δεν είναι καταναγκαστικό έργο να έρθουν στο εξομολογητήριο. Εννοείται πως θα προτιμούσα να είναι πιο αληθινοί. Υπάρχει τρόπος να πεις την αλήθεια και να μην γίνεις κακός. Εχω ακούσει να λένε «Τις ξέρουν τις ερωτήσεις, τους τις λες από πριν». Λοιπόν, ούτε μια στο εκατομμύριο δεν συμβαίνει αυτό. Ποτέ!

Εχεις συνεργαστεί με τους περισσότερους Ελληνες σταρ. Με ποιον «κόλλησες» περισσότερο σαν παρέα;
Είναι γνωστό. Με τον Αντώνη Ρέμο. Ηρθε για πρώτη φορά στην εκπομπή όταν άνοιξε το MAD, το 1996, όταν κι εκείνος ξεκινούσε δισκογραφικά την καριέρα του. Με τον Ρουβά έχουμε βρεθεί πολλές φορές εκτός γυρισμάτων. όπως και με τη Βανδή. Εκτός τραγουδιού, θεωρώ πολύ δικούς μου ανθρώπους τον Γρηγόρη Αρναούτογλου και τη Ναταλία Γερμανού.

Ερχομαι στα φετινά Mad Video Music Awards. Μεταξύ των κριτικών γράφτηκε και ειπώθηκε πως δεν είχαν τη λάμψη των προηγούμενων χρόνων, πως αντικατόπτρισαν την Ελλάδα της οικονομικής κρίσης. Συμφωνείς;
Εγώ αυτό που άκουσα από τους περισσότερους ήταν πως η βραδιά ήταν λαμπερή. Δεν θέλω να μιλώ εγώ για τα βραβεία γιατί θα είναι σαν να ευλογώ τα γένια μου. Εγώ θεωρώ μακράν ότι είναι ό,τι πιο λαμπερό υπάρχει στη σημερινή τηλεοπτική πραγματικότητα.

Την επόμενη σεζόν θα συνεχίσεις να είσαι «Μες στην καλή χαρά»;
Πρώτα ο Θεός ναι, μαζί πάντα με τη Ναταλία. Θα δούμε πώς θα πορευθούμε στη συνέχεια. Εγώ έχω μιλήσει με τον Alpha, αλλά ακόμη δεν έχω υπογράψει. Εάν δεν βάλω την υπογραφή μου, συνηθίζω να μη λέω μεγάλες κουβέντες, ειδικά με την υπάρχουσα τηλεοπτική πραγματικότητα. Και η πρόθεση του σταθμού και η δική μου είναι να συνεχίσουμε τη συνεργασία μας στην εκπομπή. Το ίδιο ισχύει βεβαίως και για τη Ναταλία.

Στις αρχές της σεζόν σε είδαμε στο «Dancing on ice». Θα έπαιρνες ξανά μέρος σε talent show επωνύμων;
Aνετα! Φθάνει να είναι κάτι που να μου αρέσει, όπως μου άρεσε το «Ice», καθώς μικρός είχα ασχοληθεί με το πατινάζ. Γι' αυτό άλλωστε δέχθηκα να συμμετάσχω. Είναι μοναδική εμπειρία. Αν δεν το έχεις δοκιμάσει, δεν το καταλαβαίνεις. Σε βάζει σε μια διαφορετική καθημερινότητα. Oταν βγήκα από το show, ένιωσα πως έφυγα από το πρόγραμμα μιας μεγάλης παρέας που είναι σε πενθήμερη εκδρομή. Δένεσαι με όλη την ομάδα και βάζεις τον εαυτό σου στη διαδικασία να θέλει να γίνει πολύ καλός.
TV ΕΘΝΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...