Σάββατο 25 Αυγούστου 2012

Η πρώην του Ρέμου αποκαλύπτεται

Κορμάρα είναι η πρώην σύντροφος του Αντώνη Ρέμου Υβόννη Μπόσνιακ (φωτό). 

Το επιβεβαίωσε, μάλιστα, ποζάροντας με τα μαγιό γνωστής εταιρείας.

Χάρη στη νέα της δουλειά, η Υβόννη αποκάλυψε το καλλίγραμμο κορμί της, αλλά και κρυφές πτυχές της ζωής και του χαρακτήρα της.

Η ίδια είπε: «Μικρή αγαπούσα τη μόδα, αλλά δεν είχα την ευκαιρία να ντυθώ όπως ήθελα.

»Φορούσα πάντα ρούχα της αδελφής μου, πράγμα που μισσούσα. Ήμουν κοκαλιάρα και έβαζα τρία κολάν ταυτόχρονα για να δείχνω πιο γεμάτη!

»Γενικά, στο σχολείο δεν ήμουν δημοφιλής. Ο πρώτος άνθρωπος που μου είπε ότι είμαι όμορφη ήταν ο πατέρας μου. Ποτέ δεν είχα σκεφτεί να δουλέψω ως μοντέλο, αλλά τελικά το έκανα».

1 σχόλιο:

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...