Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014

Νίνα Λοτσάρη: «Είχα λεφτά, ψώνιζα, δεν είχα, δεν ψώνιζα»

Έχει επηρεαστεί από την κρίση η Νίνα Λοτσάρη;


«Όταν έβγαιναν τα λεφτά με τη σέσουλα, ακόμα και τότε, δεν ανοίχτηκα ποτέ. Δεν πήρα δάνεια. Είχα λεφτά, ψώνιζα, δεν είχα, δεν ψώνιζα. Οπότε δεν έχω τέτοια άγχη.
Απλά, δουλεύω πιο πολύ και βγάζω λιγότερα. Όμως κοιμάμαι ήσυχη τα βράδια», λέει ενώ αποκαλύπτει πως ποτέ δεν είχε ανάγκη την τηλεόραση. 

«Είμαι άνθρωπος της σκηνής, δεν είμαι της τηλεόρασης. Δεν είχα ανάγκη την τηλεόραση για να υπάρχω. Όπως ο τραγουδιστής θέλει ένα σουξέ για να κρατήσει ένα μαγαζί, εγώ κράταγα μαγαζιά χωρίς σουξέ, με την καλλιτεχνική μου υπόσταση, με ένα σύνολο πραγμάτων. Δεν μπορώ να συγκριθώ ούτε με τους ηθοποιούς. Είμαι κάπως μόνη μου, απομονωμένη».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...