Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014

Έλενα Παπαβασιλείου: Μιλάει για τον νέο της έρωτα, τα μαθητικά χρόνια στο πλευρό του αλλά και την απόκτηση ενός παιδιού!

Από τα μαθητικά της χρόνια γνωρίζει η Έλενα Παπαβασιλείου τον νέο της αγαπημένο Σταμάτη Κώνστα με τον οποίο ξανασυναντήθηκε τον περασμένο Οκτώβριο και από τότε είναι αχώριστοι.


Οι δυο τους απαθανατίστηκαν για πρώτη φορά σε τρυφερά τετ α τετ την Πρωτοχρονιά όταν το ζευγάρι βρέθηκε στην Αράχοβα για μία ρομαντική απόδραση. 


«Αυτές οι φωτογραφίες βγήκαν άθελά μου, όμως έχω αποφασίσει να ζω τη ζωή μου» λέει η Έλενα και συνεχίζει: «Όταν πηγαίναμε μαζί σχολείο, δεν φανταζόμουν ότι έπειτα από χρόνια θα βγαίναμε και μαζί. Είναι ωραίο. Δημιουργεί μια ευχάριστη οικειότητα και έχεις κοινά σημεία αναφοράς. Επειδή τον εκτιμούσα πολύ ως άνθρωπο βοήθησε στο να τον αφήσω να με πλησιάσει. Ακόμη ξαφνιάζομαι...».

Μετά από αυτές τις ευχάριστες εξελίξεις στην προσωπική της ζωή, η Έλενα σκέφτεται τη δημιουργία οικογένειας; «Αυτή τη στιγμή καθόλου. Μου αρέσει ο θεσμός της οικογένειας και είμαι δεμένη με την οικογένειά μου. Αν μου το βγάλει κάποιος έντονα και νιώσω αυτή την ασφάλεια και εμπιστοσύνη, μόνο τότε θα το κάνω» λέει στο people και συνεχίζει μιλώντας για το κεφάλαιο «παιδί»:

«Όσο το θέλω τόσο το φοβάμαι. Αυτό δεν γίνεται ξαφνικά. Θα ήθελα το παιδί μου να είναι η φυσική κατάληξη ενός μεγάλου έρωτα, που θα επισφραγιστεί με ένα πλάσμα που θα είναι το αποτέλεσμα αυτής της αγάπης»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...