Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2014

Λουκία Λαιμού: Aποκαλύπτει το πιο τρελό της όνειρο!

Η Λούκια Λαιμού αποκαλύπτει ότι το πιο τρελό της όνειρο είναι να κάνει καριέρα στην Αμερική και ο διαγωνισμός αυτός είναι σίγουρα ένα σημαντικό βήμα.


Διευκρινίζει όμως ότι: 


«θέλω να δουλέψω σε πολύ καλές παραγωγές στο εξωτερικό, όχι επειδή αναζητώ τη δημοσιότητα, αλλά επειδή θέλω να βρεθώ δίπλα σε άτομα που έχουν πετύχει πολλά. Πιστεύω ότι, αν είμαι δίπλα τους, ίσως να πέσει λίγη από τη χρυσόσκονη τους πάνω μου και να μάθω κι εγώ κάποια πράγματα. Δεν με νοιάζει να είμαι δημοφιλής, θέλω να έχω την ευκαιρία να δοκιμάσω τον εαυτό μου σε δύσκολα πράγματα», λέει στο περιοδικό Λοιπόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...