Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014

Γιώργος Νινιός: «Το σώμα μου κυριολεκτικά έσπασε. Έβαλα βίδες στο πόδι μου»

Για την περίοδο που είχε τραυματιστεί πολύ σοβαρά με τη μηχανή του, με αποτέλεσμα να μείνει για καιρό στο κρεβάτι, μίλησε ο Γιώργος Νινιός.

  • Ο 54χρονος ηθοποιός που έχει πολύ μεγάλη αδυναμία στις μηχανές, είχε ένα ατύχημα.
  • Αυτό συνέβη την περίοδο που ασχολούνταν με τις αγωνιστικές μηχανές:
«Το σώμα μου κυριολεκτικά έσπασε. Έβαλα βίδες στο πόδι μου, με αποτέλεσμα να μείνω ακίνητος στο κρεβάτι έστω και για λίγο καιρό, δεδομένου ότι οι επαγγελματικές μου υποχρεώσεις έτρεχαν. Ήταν δύσκολο γιατί παρότι πονούσα, έπρεπε να δίνω καθημερινά το παρόν στα γυρίσματα της σειράς “Τρικυμία” του Στράτου Μαρκίδη, όπου πρωταγωνιστούσα. Εκ των υστέρων αντιλήφθηκα ότι τελικά αυτός ο πόνος ήταν πολύ μικρός μπροστά στην απώλεια που έζησα με το θάνατο του πατέρα μου. Ήταν ζόρι και μάλιστα χοντρό!»
  • Μάλιστα, απαντά και γιατί δεν έκανε οικογένεια:
«Δεν μπήκε ποτέ στα σχέδια μου. Αν είχε μπει, θα είχε γίνει. Πόσο δύσκολο είναι ν΄ακολουθήσεις το δρόμο της φύσης αν πραγματικά το θέλεις; Δεν είμαστε όλοι φτιαγμένοι για όλα».
  • Τέλος, ξεκαθάρισε πως είναι «μοναχικός» αλλά όχι μόνος:
«Είμαι αυτό που αποκαλούμε μουντρούχλας. Θέλω να έχω τον δικό μου χώρο και τον ζωτικό μου αέρα, χωρίς να είμαι μόνος. Μου αρέσει η μοναχικότητα, αλλά όχι με την ασκητική έννοια του όρου».

Πηγή: Thema People

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...