Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

Κλέλια Πανταζή: «Ίσως η λέξη "αισθητική" που χρησιμοποίησα να ήταν λάθος»

Για τις δηλώσεις που έκανε στην εκπομπή «Το πρωινό» όταν ρωτήθηκε για το χορευτικό της Κατερίνας Στικούδη και της Ευαγγελίας Αραβάνη αλλά και για την «κόντρα» που δημιουργήθηκε μετά από αυτές, μίλησε η Κλέλια Πανταζή.


«Εγώ είπα κάποια πράγματα, νόμιζαν ότι εννοούσα κάτι άλλο και άρχισαν να πιστεύουν κάτι διαφορετικό απ' ό,τι εννοούσα. Δεν μπορώ να κάνω κάτι, ήμουν νομίζω ξεκάθαρη σε ό,τι είπα. Τα ελληνικά μου, πιστεύω, είναι αρκετά καλά κι αν ήθελα να πω κάποιο υπονοούμενο ή σπόντα θα το έλεγα», είπε η Κλέλια Πανταζή, στην εκπομπή «Μίλα» και συνέχισε: 


«Δεν είπα κάτι κακό. Είπα ότι δεν θα μπορούσα να κάνω αυτό που έκανε η Στικούδη με την Αραβανή γιατί δεν με εκφράζει, δεν θα μπορούσα να το αποδώσω. Ίσως η λέξη "αισθητική" που χρησιμοποίησα να ήταν λάθος, εκείνη τη στιγμή όμως αυτή μου βγήκε. Εννοούσα ότι εγώ σαν χαρακτήρας δεν θα μπορούσα να το κάνω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...