Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014

Έλενα Παπαρίζου: Στιγμιότυπα από τη ζωή της που έχουν «γράψει» μέσα της

Στις 31 Ιανουαρίου η Έλενα Παπαρίζου γιόρτασε τα 32α γενέθλια της.

Διάλεξε στιγμιότυπα από τη ζωή της που έχουν «γράψει» μέσα της: 

«Δεν θα ξεχάσω ποτέ τη μέρα που οι γονείς μου έπρεπε να ,φύγουν από την Ελλάδα και να με αφήσουν εδώ γιατί ήμουν πολύ άρρωστη. Δεν θα ξεχάσω ποτέ τη μέρα που η γιαγιά μου με είδε με τσιγάρο - βέβαια δεν με μαρτύρησε ποτέ. Δεν θα ξεχάσω ποτέ τη μέρα που γεννήθηκε ο
ανιψιός μου, στον οποίο εγώ έκοψα τον ομφάλιο λώρο. Δεν θα ξεχάσω ποτέ τη μέρα που έχασα τον μπαμπά μου. Δεν θα ξεχάσω ποτέ τη μέρα που ένιωσα και είπα στον εαυτό μου "ναι, ξαναερωτεύτηκα". Δεν θα ξεχάσω ποτέ την 21η Μαΐου του2005, δεν θα ξεχάσω ποτέ την Εϊβορ, μια ιδιαίτερη γυναίκα που έπαιξε πολύ μεγάλο ρόλο σε πολλά πράγματα στη ζωή μου. Είναι μια κομμώτρια, τρομερός χαρακτήρας, που με συμβούλευει και διέβλεψε πολλά πράγματα στη ζωή μου. Δεν θα ξεχάσω ποτέ τη μαμά μου με κόκκινα μαλλιά. Ξέρεις, ήθελα πάρα πολύ να της μοιάσω, να νιώσω πιο κοντά στο πιο αγαπημένο μοί πρόσωπο, τη μητέρα μου. Είναι πραγματικά καταπληκτικά συναίσθημα να τολμάς να πραγματοποιήσεις τα όνειρα σου. Δεν θα ξεχάσω ποτέ στη ζωή μου τις έντονες στιγμές με τον Γιάννη Δόξα» καταλήγει στο People.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...