Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

Κατερίνα Λέχου: Ποια είναι η μεγάλη περιπέτεια με την υγεία της?

«Έχω περάσει ένα μεγάλο πρόβλημα υγείας, το οποίο με ταλάνιζε για πάρα πολλά χρόνια. Το είχα από τα 12 μου και μετά χρειάστηκε να ξανακάνω την επέμβαση στα 27 μου. Ήταν μεγάλο σχολείο για μένα»! 


Η ηθοποιός ψήλωσε απότομα. Ήταν 1,80 σε ηλικία 12 ετών, με αποτέλεσμα να υποφέρει από σκολίωση και να χρειαστεί να χειρουργηθεί. «Αυτό το πρόβλημα με γέμιζε με πάρα πολύ θυμό και ένα μεγάλο γιατί:

 “Γιατί σε μένα;” 


Τώρα πια ξέρω πως όλοι οι άνθρωποι έχουν ένα πολύ μεγάλο θέμα, είτε ψυχικό είτε σωματικό, το οποίο τους κατατρέχει σε όλη τους τη ζωή», είχε δηλώσει μάλιστα η ηθοποιός σε πρόσφατη συνέντευξή της στο κυπριακό περιοδικό «Το περιοδικό».

«Έκανα μία επέμβαση, μετά άλλη μία, έτσι όμως μου ήρθαν και τα καλά, γιατί ό,τι πιο γόνιμο και ανατρεπτικό έχω κάνει στη ζωή μου προήλθε έπειτα από πρόβλημα υγείας. Γενικά, με τις δυσκολίες μπαίνει σε λειτουργία ο εγκέφαλος για να τις αποκρυπτογραφήσει, στον βαθμό που μπορεί. Χωρίς προβλήματα η ζωή είναι… πολλή κούραση για το τίποτα!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...