Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014

Η οργή του Φραγκούλη! Σε ποιον τα χώνει στο facebook!

Σε ποιον τα έχωσε ο Μάριος Φραγκούλης μέσα από την προσωπική του σελίδα στο facebook;

Ο Μάριος Φραγκούλης είδε την δημοσίευση του gossip-tv.gr, όπου ο Λεωνίδας Καβάκος μιλούσε για την καριέρα του, τα talent shows στην Ελλάδα αλλά και τον Μάριο Φραγκούλη. Ο Έλληνας βιολιστής δήλωσε: «Απ' όσο γνωρίζω ο Μάριος Φραγκούλης δεν τραγουδά κλασσική μουσική».


Έτσι, ο Φραγκούλης του απάντησε:

«Κύριε Καβάκο,
Θα σας συμβούλευα, προτού βγάζετε συμπεράσματα για το τι είδους μουσικής τραγουδώ, να γνωρίζετε ότι με την υποτροφία Μαρία Κάλλας και την υποτροφία Ωνάση που κέρδισα στα 22 και 23 μου χρόνια αντίστοιχα, σπούδασα κλασικό τραγούδι και όπερα δίπλα σε σημαντικούς ιστορικούς τραγουδιστές όπως ο Carlo Bergonzi και Alfredo Kraus. Επίσης λίγο αργότερα, στα 27 μου χρόνια, κέρδισα τον διεθνή διαγωνισμό κλασικού τραγουδιού Luciano Pavarotti. Έχοντας τραγουδήσει με την Montserrat Caballe, τον Placido Domingo, τον Jose Carreras, την Barbara Hendricks, την Maria Guleghina και πολλούς άλλους σε συναυλίες όπερας καθώς σε μερικές από τις μεγαλύτερες σκηνές τους κόσμου όπως η Scala του Μιλάνου, απορώ πώς κρίνετε ότι δεν τραγουδάω κλασικό τραγούδι. Καλό θα ήταν να είστε λίγο καλύτερα ενημερωμένος. Το ότι επέλεξα να διευρύνω το ρεπερτόριό μου σε ένα classical crossover είδος μουσικής, θέλοντας να έρθω πιο κοντά σε ένα μεγαλύτερο κοινό, σίγουρα δεν μειώνει την κλασική μου παιδεία.
Λυπάμαι επίσης που απλά με γνωρίζετε "ως όνομα" και όχι ως μουσικό. Μάλλον ξεχάσατε πως κάποτε με αποκαλούσατε "φίλο" στα ΜΜΕ γιατί ήμουν ίσως και ο μοναδικός καλλιτέχνης που σας στήριξε δημοσίως σε ένα προσωπικό σας θέμα..
Κρίμα που οι άνθρωποι αλλάζουν και ξεχνούν. Κρίμα επίσης και που ίσως να νομίζουν πως είναι κάτι παραπάνω από αυτό που είναι. Δεν έχω απαίτηση από τον Yehudi Menuhin ή τον Isaac Stern να ξέρουν το έργο μου. Την έχω από εσάς, ως άλλος Έλληνας του κόσμου.
Μετά λύπης,
Μαριος Φραγκούλης

Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...