Τρίτη 13 Αυγούστου 2013

Άννα Δρούζα:«Στην Τv δεν πούλησα ομορφιά και κορμί»


Τρία χρόνια μακριά από τα πλατό, αποφεύγει τις δημόσιες εμφανίσεις. «Ποτέ δεν με ενδιέφεραν τα πολλά λόγια, αλλά οι πράξεις και η ουσία» λέει σε μία από τις σπάνιες συνεντεύξεις της στο People και απαντά στις φήμες της για τον κρυφό γάμο της με τον Θανάση Λάλα.

Το σπίτι της, μια ευρύχωρη μονοκατοικία στα βόρεια προάστια, είναι γεμάτο όμορφα αντικείμενα, πολύχρωμα καντηλέρια και ζωγραφιές.Κάποιες από αυτές ανήκουν στο σύντροφό της, το δημοσιογράφο αλλά και ζωγράφο πλέον Θανάση Λάλα, που οι φήμες τούς θέλουν να έχουν παντρευτεί σε «στενό οικογενειακό κύκλο». Είναι βαμμένη ελαφρώς, δείχνει ήρεμη και χαρούμενη κι απολαμβάνει μια κούπα με μυρωδάτο τσάι και μέλι (κάνει από χρόνια ομοιοπαθητική). Μόλις έχει επιστρέψει από το γραφείο της, στο διαδικτυακό Μπορώ (www.boro.gr). «Δεν φαντάζεσαι τη χαρά μου, που μέσα απ’ το site έχω τη δυνατότητα να αξιοποιώ τις γνωριμίες που απέκτησα στην τηλεόραση με σπουδαίους επιστήμονες, οι οποίοι απαντούν αφιλοκερδώς σε όλα τα ερωτήματα των ενδιαφερόμενων» λέει η Άννα στο People.

Και η τηλεόραση; Δεν σου λείπει;
Αυτός ο κύκλος έπρεπε κάποια στιγμή να κλείσει κι αυτό που γινόταν, όπως γινόταν, να σταματήσει.

Γιατί το λες αυτό;
Είχα πάθει υπερκόπωση. Για πολλά χρόνια, σε καθημερινή βάση, έκανα την παραγωγή, την αρχισυνταξία και την παρουσίαση των εκπομπών μου. Με το χαμό της μητέρας μου, επιζήτησα να αφοσιωθώ περισσότερο στο παιδί μου, να ξεκουραστώ, να επανατοποθετηθώ μέσα μου, να βρω τις απαντήσεις στα προσωπικά μου ζητούμενα: «Και τώρα τι θα ήθελα να κάνω; Και πώς να τοκάνω;». Έτσι γεννήθηκε το ιντερνετικό Μπορώ, που είναι ένας τρόπος συμμετοχής μου στην αγωνία των ημερών μας και μια διαδικτυακή διεύθυνση που δεν απαντά μόνο σε προβλήματα, αλλά δίνει και διεξόδους χαράς στη ζωή μας.

Η «λάμψη» της παρουσιάστριας δεν σου λείπει; Το βαρύ μακιγιάζ, οι ψηλοτάκουνες γόβες, η προετοιμασία των καθημερινών εμφανίσεών σου;

Δεν επένδυσα ποτέ σε αυτά. Η προετοιμασία για την εμφάνισή μου πριν το πλατό δεν με απασχόλησε ποτέ περισσότερο από μισή ώρα και τα ρούχα που φορούσα ήταν πάντα δικά μου. Δεν πούλησα «απαστράπτουσα ομορφιά» και «ωραίο κορμί» στην τηλεόραση. Άλλα πράγματα με ενδιέφεραν κι αυτά έβγαζα προς τα έξω. Άλλωστε, πιστεύω πως η αληθινή ομορφιά είναι μέσα μας και δεν χρειάζεται φτιασίδωμα και ψεύτικη βλεφαρίδα.

Μετράς μια πολυετή σχέση με τον Θανάση Λάλα.
Ναι. Ισχύει αυτό.

Τελικά, έχετε παντρευτεί; Γράφτηκαν τόσα πολλά για κάποιον μυστικό γάμο…
Πραγματικά δεν νομίζω ότι ενδιαφέρει κανέναν η προσωπική μου ζωή. Πάντως, όχι, δεν έχουμε παντρευτεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...