Δευτέρα 12 Αυγούστου 2013

Η περιπέτεια της Τζένης Βάνου


"Εμένα ο Θεός δεν με αφήνει ποτέ, όπως και να' χει. Η Τζένη Βάνου, στην πρώτη της συνέντευξη μετά τη μεγάλη της περιπέτεια και την έξοδό της από το νοσοκομείο δηλώνει στην "Εspresso" ότι η βαθιά πίστη της είναι αυτή που της δίνει δύναμη στο Γολγοθά τον οποίο ανεβαίνει, μετά τη διάγνωση ότι πάσχει από καρκίνο του λάρυγγα.

Η ιέρεια του ερωτικού τραγουδιού η οποία πριν από περίπου ένα μήνα υποβλήθηκε σε εγχείρηση στη στοματική κοιλότητα αποκαλύπτει ότι το πρόβλημα υγείας που της παρουσιάστηκε οφείλεται στο ότι ήταν μανιώδης καπνίστρια και στέλνει το μήνυμα σε όλους τους καπνιστές "να κόψουν αμέσως το τσιγάρο".

"Δεν φοβάμαι να το πω, ναι έχω καρκίνο ο οποίος παρουσιάστηκε στην επιγλωττίδα και τον προλάβαμε ένα χιλιοστό προτού ακουμπήσει τις φωνητικές χορδές" εξηγεί στην "Espresso"  και συνεχίζει: "Εδώ και ενάμισι χρόνο πονούσε ο λαιμός μου και δεν θα μπορούσα να καταπιώ. Το μόνο που κατέβαινε ήταν το νερό. Όλα τα αλκοολούχα, ακόμη και η πορτοκαλάδα και η λεμονάδα, μου δημιουργούσαν πρόβλημα. Είχα πάει πέντε φορές στον δικό μου ωτορινολαρυγγολόγο και μου έλεγε ότι δεν έβρισκε τίποτα. ΄Δεν είναι τίποτα, κόψε το τσιγάρο και όλα θα γίνουν καλά΄ μου έλεγε γιατί προφανώς δεν μπορουσε να βρει το σημείο που είχα πρόβλημα. Ήταν σε ένα σημείο της γλώσσας που δεν φαινόταν. Ένας πολύ καλός φίλος μου, βλέποντας ότι το πρόβλημα δεν υποχωρούσε, με έπεισε και πήγαμε σε ένα δικό του καθηγητή ιατρό ο οποίος, αφού με εξέτασε με μεγάλη λεπτομέρεια και με τα πιοο σύγχρονα μηχανήματα μου έιπε 'Έχετε κάτι στην επιγλωττίδα και πρέπει αμέσως να εγχειριστείτε".



Πηγή: Espresso 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...