Δευτέρα 12 Αυγούστου 2013

Ποια είναι η μεγαλύτερη φοβία της Τάμτα;

«Η μεγαλύτερή μου ανασφάλεια είναι τα ναρκωτικά»


Η Τάμτα  έδωσε συνέντευξη στο περιοδικό HELLO και μίλησε για την κόρη της, για τη νέα δισκογραφική της δουλειά που θα κυκλοφορήσει το φθινόπωρο και για τον έρωτα.

Η τραγουδίστρια έχει ανασφάλειες ως μητέρα και παραδέχτηκε πως τα ναρκωτικά είναι ο μεγαλύτερός της φόβος.
«Η μεγαλύτερή μου ανασφάλεια είναι τα ναρκωτικά που δυστυχώς σε αυτές τις ηλικίες, της εφηβείας, τα παιδιά είναι πιο επιρρεπή. Είμαι κατά των ναρκωτικών με φανατισμό. Έχω δει ανθρώπους να καταστρέφονται απ’ αυτά, να χάνουν τη ζωή τους, να χάνουν την θέλησή τους για εξέλιξη και δημιουργία. Με φοβίζουν, με φοβίζει η ιδέα ότι μπορεί να αλλάξει και να καταστραφεί όλη σου η ζωή. Γιατί όλοι ξεκινάνε από κάτι μικρό και μετά χωρίς να το καταλάβουν έχουν εθιστεί. Είναι η μεγαλύτερή μου φοβία τόσο για την Άννι όσο και για οποιονδήποτε που μπορεί να γνωρίζω ή όχι», δήλωσε στο περιοδικό.

Εκτός από μητέρα όμως είναι και μια πολύ ωραία γυναίκα η οποία δεν περνά απαρατήρητη. Η ίδια όμως δεν είναι υπέρ των σχέσεων και εξηγεί τους λόγους.
Η ίδια είπε χαρακτηριστικά: «Βλέπω πράγματα που μου μειώνουν τις πιθανότητες να πιστέψω σε μια αληθινή σχέση. Ξέρω ελάχιστους ανθρώπους στο περιβάλλον μου που θεωρώ ότι είναι σωστοί απέναντι στον σύντροφό τους και έτσι πολλές φορές σκέφτομαι ότι μια χαρά είμαι ελεύθερη και μου αρέσει που δεν έχω να δώσω λογαριασμό σε κανέναν, απ'το να είμαι με κάποιον που θα κοροϊδεύουμε και οι 2 τον εαυτό μας. Θέλω να ερωτευτώ, όμως, παρά τα όσα βλέπω γύρω μου, απλά δεν υπάρχει κάτι αυτή την περίοδο. Μπορεί αύριο να σκάσει ένας άνθρωπος και να ερωτευτώ παράφορα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...