Σάββατο 17 Αυγούστου 2013

Ελληνίδα ηθοποιός: «Με τον σύζυγό μου έχουμε χωρίσει, αλλά μένουμε στο ίδιο σπίτι»


«Πριν γεννήσω το παιδί είχα σταματήσει τη δουλειά και ζούσα στην Τζιά. Ο άντρας μου κατάγεται από εκεί, έχει εκεί το σπίτι του, είχε τη δουλειά του καi πήγα για εκείνον. Ζούσαμε και στην Αθήνα, είχαμε και εκεί το σπίτι μας, αλλά τα πρώτα χρόνια δεν ήθελα να δουλεύω, ήθελα να είμαι συνέχεια με το παιδί, αυτό μου πήγαινε καλύτερα. Με τον σύζυγό μου μένουμε ακόμη στο ίδιο σπίτι, παρόλο που έχουμε χωρίσει. Ο Νίκος τώρα είναι στην Τζιά, αλλά όταν έρχεται στην Αθήνα μένουμε μαζί».

Αριέττα Μουτούση για την σχέση της

Με αφοπλιστική ειλικρίνεια μίλησε στο περιοδικό ΛΟΙΠΟΝ η ηθοποιός Αριέττα Μουτούση για την προσωπική της ζωή. Η ηθοποιός αποκάλυψε πως επιτυγχάνεται μια τόσο καλή σχέση με τον πρώην σύζυγό της. «Μια τόσο καλή σχέση μπορεί να επιτευχθεί, όταν υπάρχει αγάπη και σε ενώνει ένα παιδί. Ο Μιχάλης είναι 50% ο Νίκος και 50% εγώ, αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάμε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...