Δευτέρα 12 Αυγούστου 2013

Στράτος Τζώρτζογλου: «Ήμουν εξαρτημένος από το σεξ»

Mε την γυναίκα μου κάναμε κάθε μέρα σεξ...


Ο Στράτος Τζώρτζογλου ήταν καλεσμένος στην εκπομπή "FTHIS" και μίλησε στον Θανάση Πάτρα  για το σεξ αλλά και για την πρώτη γυναίκα του, Μαρία Γεωργιάδου.

«Ήμουν εξαρτημένος από το σεξ και δεν το είχα κρύψει ποτέ. Δεν ήμουν τόσο εθισμένος αλλά είχα συνηθίσει να κάνω σεξ κάθε μέρα. Ήταν φυσιολογικό, με την γυναίκα μου κάναμε κάθε μέρα... Όταν χώρισα η μοναξιά, ο πόνος, η αλλαγή περιβάλλοντος με έκαναν να θέλω ένα σύντροφο γιατί είχα συνηθίσει 15 χρόνια με τη Μαρία να είμαστε κάθε μέρα μαζί, την αγαπούσα 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...