Τετάρτη 14 Αυγούστου 2013

Άννα Πρέλεβιτς: Η τελευταία φορά που…

Η παρουσιάστρια απαντάει ποια ήταν η τελευταία φορά που…, για τη γνωστή στήλη του περιοδικού People.


Ποια ήταν, λοιπόν, Άννα Πρέλεβιτς η τελευταία φορά που…

Ξεπέρασες τα όρια σου;
«Σε κάθε δουλειά, θεωρώ ότι ξεπερνώ τον εαυτό μου και γίνομαι όσο το δυνατόν καλύτερη».

Διεκδίκησες χρόνο μόνο για τον εαυτό σου;
«Αυτή τη στιγμή που μιλάμε! Απολαμβάνω λίγες μέρες ξεκούρασης στην αγαπημένη μου Χαλκιδική, ύστερα από μια απαιτητική χρονιά».

Φλέρταρες;
«Δεν φλερτάρω με πρόσωπα, εκτός από τον Δημήτρη, αλλά με ιδέες».

Είπες «Είναι πολύ καλό για να είναι αληθινό»;
«Παρά τη γενικότερη δύσκολη κατάσταση που βιώνουμε όλοι, κάνω διακοπές, είναι καλά όσοι αγαπώ, αισθάνομαι λοιπόν πως είναι όμορφο αυτό που ζω τώρα. Δεν θέλω να είμαι αχάριστη».

Άλλαξες γνώμη;
«Επειδή δεν είμαι απόλυτη στις απόψεις μου, μου αρέσει να ακούω αντίθετες γνώμες από άτομα που εκτιμώ και ενίοτε επηρεάζομαι».

Έψαξες το κινητό του συντρόφου σου;
«Δεν έχουμε μυστικά με τον Δημήτρη, δεν μπαίνω καν στη διαδικασία να το ψάξω. Χρησιμοποιώ, μάλιστα, το δικό του και εκείνος το δικό μου όταν χρειαστεί».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...