Σάββατο 16 Ιουνίου 2012

Άνεργη, άστεγη, αλλά και «πάμπλουτη» η Χρύσα Ρόπα

Για την πιο μαύρη περίοδο της ζωής της μίλησε, χωρίς φόβο και πάθος, η γνωστή κωμικός σε τηλεοπτική εκπομπή. Ξεκινώντας από την περίοδο που είχε μείνει χωρίς σπίτι και χωρίς δουλειά, μέχρι τους όγκους που ανέπτυξε, την κατάθλιψη και τα δύσκολα παιδικά της χρόνια.

«Έγιναν διάφορα στη ζωή μου που δε θέλω να τα ξαναπούμε και λίγο έλειψε να βρεθώ στο δρόμο. Όμως δεν αισθάνομαι ότι είμαι στο δρόμο γιατί αν έχεις φίλο που σου λέει "πάρε σπίτι να μείνεις", τι άλλο θέλεις; Νιώθω πάμπλουτη. Άμα δεν έχεις να ακουμπήσεις, ή πέφτεις κάτω και δε σηκώνεσαι ή σηκώνεσαι και λες δεν ακουμπάω. Θα είμαι όρθια. Και όποιος περνάει και αφήνει να ακουμπήσω, ακουμπώ». Αυτή ήταν η πλήρης δήλωση της γνωστής πρωταγωνίστριας στην Τατιάνα Στεφανίδου.

Αφοπλιστικά ειλικρινής, η γνωστή κωμικός μίλησε επίσης στην Τατιάνα Στεφανίδου για τα δύσκολα παιδικά της χρόνια «Όταν πας να κάνεις οικογένεια και δε σου κάθεται σου στοιχίζει. Εμένα μου έλειπε πάρα πολύ η οικογένεια γιατί δεν πέτυχε η υιοθεσία μου. Μεσολάβησαν κάτι οικοτροφεία, ήμουν μόνη σ' αυτή τη ζωή. Ούτε εκείνων ήμουνα, ούτε των άλλων ήμουν, δεν ήμουν κανενός, ήμουν δικιά μου. Όταν λοιπόν έρχεται ένας άνθρωπος και σου λέει ότι θέλει να κάνετε μαζί ένα παιδί, να παντρευτείτε, κάπως αλλιώς τα ονειρεύεσαι τα πράγματα. Όταν λοιπόν δεν σου κάθεται παθαίνεις ένα πατατράκ».

Ενώ σχολίασε, με το γνωστό της τρόπο, και τις επιπτώσεις που είχαν αυτά στην υγεία της «Είχα επίσης έναν όγκο καλοήθη με κακοήθη συμπεριφορά παντού. Πέντε χρόνια, φαίνεται από το ψυχολογικό, από την πίεση εμφανιζόταν στο κεφάλι, στην κοιλιά, στο στήθος, στη μήτρα, παντού. Έβγαινε αυτός ο όγκος και έπρεπε να κάνω επέμβαση. Και φαίνεται ότι ήταν ψυχοσωματικό, γιατί αφού τα ξεκαθάρισα τα πράγματα δεν μου ξαναεμφανίστηκε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...