Κυριακή 10 Ιουνίου 2012

Παπαρίζου: "Φοβάμαι να εμπιστευτώ άντρα"

Σε μια από τις σπάνιες τηλεοπτικές της συνεντεύξεις, στο "Βράδυ" η 'Ελενα Παπαρίζου μίλησε ανοιχτά για τη ζωή της μετά τον χωρισμό της από τον Τόνι Μαυρίδη...


«Δεν θέλω ποτέ να πω άσχημα λόγια για τον Τόνι - ήταν ο σύντροφός μου.Η αλήθεια πάντως είναι ότι στεναχωριέμαι πάρα πολύ που είχαμε αυτή την κατάληξη. Να είμαι στο εξωτερικό και να στέλνουμε εξώδικα… Να βλέπω τον δικηγόρο του να βγαίνει στα κανάλια… Δεν περίμενα ποτέ ότι αυτή σχέση με τόση αγάπη θα κατέληγε έτσι, να φτάνουμε με διαιτητές στα δικαστήρια. Πέρυσι τον Σεπτέμβρη -Οκτώβρη είχα καλέσει τον δικηγόρο να κάτσουμε σε ένα τραπέζι να δούμε τι θα γίνει. Δεν τα βρήκαμε τελικά. Στεναχωριέμαι πάρα πολύ», είπε. "Όποτε ερχόταν ο Σουηδός δικηγόρος, δεν ήθελε ποτέ να βρεθούμε.Μου έστελναν ένα σωρό εξώδικα, και μάλιστα γνωρίζοντας ότι εγώ ήμουν στη Σουηδία και δεν μπορούσα να πάω να τον δω - δηλαδή τι θα έκανα, θα έχανα την εκπομπή;"

Στη συνέχεια, όταν ρωτήθηκε αν μετά από όλα αυτά, έχει αλλάξει γνώμη για τον πρώην σύντροφό της, η 'Ελενα εξομολογήθηκε πως ο χωρισμός της άφησε ένα "κουσούρι" : "Φοβάμαι πάρα πολύ να εμπιστευτώ έναν άντρα πλέον. Πάρα πολύ.Αλλά είναι ενάμιση χρόνος που έχω χωρίσει. Κάποια στιγμή θα ξαναέρθει πίσω..."!

Σε ποιά φάση βρίσκεται στα προσωπικά της ; «Έχω βγει ραντεβού. Πηγα κι έφαγα. Απλά δεν ήταν κάτι σημαντικό. Τη συγκεκριμένη στιγμή είμαι μόνη μου και είμαι πάρα πολύ καλά» ξεκαθάρισε η Έλενα ενώ τόνισε πως δεν την ενοχλεί καθόλου που ο πρώην σύντροφός της έχει γυρίσει σελίδα στην προσωπική του ζωή: «Δεν με πειράζει καθόλου. Καθόλου! Γιατί όταν κάτι τελειώνει μέσα σου, τελειώνει. Έχει τύχει να πάω στο σπίτι και να είναι εκεί η κοπέλα. Ήθελα να πάρω κάτι χαρτιά και ήταν κι εκείνη εκεί, αλλά απέφυγε να με δει. Μακάρι η κοπέλα να βρει σε αυτή τη σχέση ό,τι δεν βρήκα εγώ. Είναι και ένα πάρα πολύ όμορφο κορίτσι και εύχομαι να είναι καλά μαζί».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...