Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2014

Sharon Stone: «Έκλαψα όταν συνειδητοποίησα ότι γερνάω»

Η 55χρονη ηθοποιός ποζάρει και δείχνει πώς το να είσαι σέξι δεν έχει ηλικία


Ότι έκλαψε και μάλιστα έκλαψε πολύ τη μέρα που συνειδητοποίησε ότι γερνάει αποκάλυψε η Sharon Stone σε πρόσφατη συνέντευξή της.


Η 55χρονη ηθοποιός, που έχει διαπρέψει στο Hollywood και έχει ανακυριχθεί – και όχι άδικα – ως μια από τις πιο σέξι παρουσίες για πάνω από δύο δεκαετίες, αποκάλυψε ότι δε νιώθει και τόσο άνετα με το χρόνο που περνάει...

Η πρωταγωνίστρια του «Βασικού ενστίκτου» παραδέχτηκε ότι όταν έφτασε στα 40 της κλειδώθηκε μέσα σε ένα μπάνιο με ένα μπουκάλι κρασί και έκλαψε, την ώρα που περιεργαζόταν το «πρόσωπο μου στο μεγεθυντικό καθρέφτη».


Η ξανθιά Sharon κοσμεί το εξώφυλλο του τεύχος Μαρτίου του περιοδικού Shape και στις φωτογραφίες που περιέχονται στις σελίδες του δείχνει πόσο «αγέραστη» είναι και εντυπωσιάζει με το μπικίνι της.

Και όσο ποζάρει εξηγεί πώς κατάφερε να συμφιλιωθεί με το χρόνο και το γήρας: «Δεν ήταν εύκολο. Υπήρχε μια περίοδος στη δεκαετία των 40 μου, όπου πήγα στο μπάνιο με ένα μπουκάλι κρασί, κλείδωσα την πόρτα και είπα "δεν βγαίνω μέχρι να δεχτώ πλήρως την εικόνα μου". Και εξέτασα το πρόσωπό μου με μεγενθυτικό φακό και κοίταξα το σώμα μου και έκλαιγα και φώναζα. Τότε είπα στον εαυτό μου "Θα γεράσεις. Πώς θέλεις να το κάνεις αυτό;". Και σκέφτηκα "θα ήθελα να μεγαλώσω όπως μια χορεύτρια". Θέλω να είναι το σώμα μου σε φόρμα. Θέλω να τα καταφέρω. Μου αρέσει να χορεύω και να απλώνομαι. Και μου αρέσει να πηγαίνω στο γυμναστήριο».

Η Stone αποκάλυψε και μερικά άλλα μυστικά που την έχουν βοηθήσει να κάνει το χρόνο σύμμαχό της, όπως η αποχή από το αλκοόλ και η δίαιτα πλούσια σε πρωτεΐνες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...