Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2014

Mε ποιον τσακώθηκε η Ελένη Μενεγάκη

"Ενόχλησε" ιδιοκτήτη καταστήματος με το αυτοκίνητό της 


Παραλίγο να τσακωθεί η Ελένη Μενεγάκη με ιδιοκτήτη καταστήματος στα νότια προάστια. 


Όπως αποκάλυψε η παρουσιάστρια μέσα από την εκπομπή το μεσημέρι της Τρίτης παραλίγο να καβγαδίσει με έναν καταστηματάρχη στο Παλαιό Φάληρο επειδή πάρκαρε το αυτοκίνητό της στο πεζοδρόμιο μπροστά από το μαγαζί του.

 «Όλοι έχουν τσίτα τα νεύρα τους! Δεν είναι για να τσακώνεσαι τώρα... Ήμουν προχθές στο Φάληρο και παρκάρω το αυτοκίνητό μου πάνω σε πεζοδρόμιο όχι μπροστά σε μαγαζί και κάνω δυο βήματα και βγαίνει ο άνθρωπος που είχε το μαγαζί ανοίκιαστο και μου αρχίζει να μου τα χώνει... Γιατί παρκάρετε το αμάξι σας κάθε μέρα εδώ και μου κρύβεται το μαγαζί... Εγώ να του χαμογελώ και να του λέω «κύριε μένω στην άλλη πλευρά της πόλης και έχω να 'ρθω τρεις μήνες»... τίποτα επέμενε... Πάντως για κακό και για καλό κρατήστε τον αριθμό μου και αν με δείτε σφυρίξτε μου», είπε η Ελένη Μενεγάκη. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...