Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014

Ιωάννα Τριανταφυλλίδου: «Με ενόχλησε η δημοσιοποίηση της προσωπικής μου ζωής»


​Δημοσιοποιήθηκε η προσωπική της ζωή και άρχισε τη… «Μουρμούρα» η Ιωάννα Τριανταφυλλίδου, η οποία τον τελευταίο περίπου χρόνο, είναι ζευγάρι με τον συμπρωταγωνιστή της στη σειρά, Πάνο Βλάχο.


Η ηθοποιός, είπε πως ενοχλήθηκε που αυτό βγήκε στη φόρα:


«Δεν μου αρέσει να συζητιούνται πράγματα που δεν θέλω να συζητάω. Με ενόχλησε αυτό. Καταλαβαίνω πως είναι δουλειά κάποιων να το κάνουν, απλά εγώ δεν θέλω να συμμετέχω. Προτιμώ να μην ασχολείται κανένας με την προσωπική μου ζωή».


Παράλληλα, τα χώνει και σε ορισμένους δημοσιογράφους, που όπως λέει, «έρχονται να πάρουν πλάνα από μια πρεμιέρα, και μετά κάνουν μια ερώτηση για την πρεμιέρα, και δεκαπέντε για την προσωπική σου ζωή. Στο τέλος, παίζουν μόνο ο,τι είπες για την προσωπική σου ζωή. Νιώθω πολύ άσχημα με όλο αυτό. Το θέμα είναι να κάνουν σωστά τη δουλειά τους, εκτός κι αν αυτή είναι η δουλειά τους, και το έχω παρεξηγήσει».

Η Ιωάννα έχει ύψος 1,83 και ο σύντροφος της είναι τέσσερις πόντους πιο κοντός. Η ίδια όμως δεν νοιάζεται καθόλου:

«Ποτέ δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία στην εμφάνιση κάποιου. Προφανώς και πρέπει να πληροί τα αισθητικά μου κριτήρια. Δεν γίνεται να τον βλέπεις και ν΄αναγουλιάζεις. Αν δω έναν ωραίο άνδρα, θα εκτιμήσω την ομορφιά του, αλλά αυτό δεν είναι λόγος για να είμαι μαζί του. Πρέπει να εκτιμάς αυτό που διαθέτει ο σύντροφος σου, και να μην προσπαθείς να τον αλλάξεις και να τον φέρεις στα μέτρα σου. Σε μια σχέση, όταν αγαπάς, συμβιβάζεσαι με τα θέλω του άλλου,  αρκεί να μην είναι μέσα στα δικά σου πλαίσια και να μην σε καταπιέζει».

Όσο για το ενδεχόμενο γάμου; Λέει πως η έννοια του δεν έχει ξεθωριάσει, «αλλά ένας γάμος από μόνος του, δεν λέει τίποτα, εκτός αν θέλεις να κάνεις παιδιά. Από τη στιγμή που θα αποφασίσω να κάνω παιδί με κάποιον, τότε θα παντρευτώ».


Πηγή: People

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...