Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

Εύη Βατίδου: Μετά το διαζύγιό μου, καμία σχέση μου δεν ήταν σοβαρή

«Πέρασαν εφτά χρόνια από τον χωρισμό μας, το διαζύγιο έχει βγει, προσπαθώ να έχω καλές σχέσεις μαζί του, για χάρη των παιδιών»

Για το διαζύγιο της με τον Αλέξη Κούγια, τις σχέσεις τους σήμερα, τα λάθη της έκανε, τα όνειρά της για την τηλεόραση και την προσωπική της ζωή μίλησε η Εύη Βατίδου σε εβδομαδιαίο περιοδικό.

«Εγώ και ο πρώην σύζυγός μου δεν πρόκειται να είμαστε ξανά μαζί. Το θεωρώ πολύ δύσκολο. Πέρασαν εφτά χρόνια από τον χωρισμό μας, το διαζύγιο έχει βγει, προσπαθώ να έχω καλές σχέσεις μαζί του, για χάρη των παιδιών. Δεν θέλω άλλους τσακωμούς και προβλήματα, γιατί πληγώνονται τα παιδιά», είπε για το διαζύγιο της με τον Αλέξη Κούγια στο περιοδικό «ΕΓΩ! Weekly».

Όσον αφορά στην προσωπική της ζωή σήμερα, η Εύη Βατίδου παραδέχτηκε: «Καμία σχέση που είχα μετά το διαζύγιό μου δεν ήταν σοβαρή και αυτό από το ότι καμία δεν επισημοποιήθηκε, δεν κατέληξε σε γάμο. Δεν έχει υπάρξει κανείς που να με “γεμίσει” και να κερδίσει την καρδιά μου. Αν δεν βρω ακριβώς ό,τι ονειρεύομαι, θα μείνω μόνη μου. Δεν θα συμβιβαστώ. Πιστεύω ότι έχω αρκετά χρόνια ακόμα για να βρω τον σύντροφο που θα μου ταιριάζει».

Τέλος, μίλησε και για την καριέρα στην τηλεόραση, που άφησε πίσω της οριστικά: «Δεν βλέπω καθόλου ελληνική τηλεόραση γιατί έχω βαρεθεί και τα ίδια. Δεν θέλω να παρουσιάσω τίποτα. Πλέον δεν με αφορά καθόλου η τηλεόραση. Ο μόνος λόγος που θα έκανα ήταν για να ‘χω μια δουλειά. Έχω, όμως, αποστασιοποιηθεί από όλο αυτό το σκηνικό. Έχω άλλα ενδιαφέρονται, όπως την ανατροφή των παιδιών μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...