Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

Χάρης Ρώμας: «Είμαι εξοργισμένος»

Ο Χάρης Ρώμας έχασε αρκετά χρήματα , τα οποία θα διεκδικήσει με κάθε νόμιμο τρόπο.


Ο ηθοποιός και σεναριογράφος είχε επενδύσει αρκετά χρήματα στην ΑΣΠΙΣ, η οποία έκλεισε και τώρα προσπαθεί να βρει το δίκιο του όπως και αρκετοί άλλοι. 


«Αν η λύση δεν είναι επαρκής, από το να πάρουμε ένα ευτελές ποσό και να είναι μια κοροϊδία, θα συνεχίσουμε τη νομική οδό και θα δικαιωθούμε από το διεθνές δίκαιο», δήλωσε στο Πρώτο Θέμα και συνέχισε: «Έτσι κι αλλιώς χαμένοι είμαστε. Εγώ προσωπικά έχασα αρκετά χρήματα που είχα δουλέψει και είχα φορολογηθεί γι’ αυτά. Αισθάνομαι εξοργισμένος. Εργαζόμενος ήμουν και εγώ από τα 21 χρόνια μου και θεώρησα ότι με αυτόν τον τρόπο εξασφάλιζα κάποια εισοδήματα μου τοποθετώντας τα στην ΑΣΠΙΣ Πρόνοια το 2007 με την παραίνεση της συζύγου ενός παλιού συμμαθητή μου, που δούλευε στην εταιρεία και την οποία δυστυχώς άκουσα». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...