Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

ΒΙΝΤΕΟ - Μπογδάνος: «Είχα νιώσει ότι έφταιγα εγώ για τον χωρισμό των γονιών μου»!

Ο Κωνσταντίνος Μπογδάνος βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή «Το Πρωινό» και μίλησε μεταξύ άλλων για τους γονείς του και το διαζύγιό τους.


Τόνισε ότι οι γονείς του χώρισαν όταν ήταν 13 χρονών και είπε πως «ήταν ένα θαυμάσιο διαζύγιο! Δεν ήταν εύκολο, αλλά το αντιμετωπίσαμε όλοι σαν μία αναγκαιότητα... Εγώ αυτή τη στιγμή έχω τέσσερις γονείς». Δήλωσε μάλιστα ότι οι γονείς του είναι φίλοι! 

Ο Γιώργος Λιάγκας τον ρώτησε αν πέρασε αυτό που περνάνε τα περισσότερα παιδιά των χωρισμένων γονιών ότι νιώθουν ότι φταίνε τα παιδιά για το διαζύγιο των γονιών τους: «Ναι το είχα! Σαφέστατα! Είχα νιώσει ότι έφταιγα εγώ για τον χωρισμό των γονιών μου»!
Πηγή: http://www.gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...