Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2014

Ο τέλειος γάμος της Συνατσάκη


Η Μαίρη Συνατσάκη αποκαλύπτει πώς φαντάζεται τον τέλειο γάμο.


"Γενικώς δεν μπορώ να πω ότι είμαι πολύ υπέρ του γάμου. Δεν με ενδιαφέρει ιδιαίτερα ως διαδικασία. Απολαμβάνω το concept γιορτάζουμε την αγάπη μας με ένα πάρτι και κάπως έτσι φαντάζομαι ότι θα είναι όταν έρθει εκείνη η ώρα. Αυτό θα γίνει μόνο όταν θα έχουμε
σκεφτεί καλά ότι είμαστε έτοιμοι να φέρουμε στον κόσμο ένα παιδί. Ουσιαστικά θα είναι, δηλαδή, σαν να λέμε στους δικούς μας ανθρώπους 'ελάτε να γιορτάσουμε τώρα που μπορούμε, γιατί εμείς μετά θα αφιερωθούμε στο να μεγαλώσουμε σωστά ένα παιδί" σχολίασε η Μαίρη Συνατσάκη.

Στην ερώτηση του δημοσιογράφου αν νιώθει έτοιμη να κάνει ένα παιδί, η παρουσιάστρια απαντησε: "Δεν είμαι μικρή. Είμαι 29 ετών. Άνετα θα μπορούσα να κάνω ένα παιδί. Απλά έχω σκεφτεί πως η μητρότητα θα είναι το σημαντικότερο πράγμα που θα κάνω στη ζωή μου και δεν μπορώ να προχωρήσω σε μια τέτοια απόφαση αν δεν έχω στο μυαλό μου το σωστό momentum".

Πηγή: EΓΩ! Weekly

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...