Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014

Τζόυς Ευείδη: «Έφτασα στο μηδέν»

Η Τζόυς Ευείδη έχει επηρεαστεί από την οικονομική κρίση και δεν το κρύβει.


«Δυσκολεύτηκα. Έφτασα στο μηδέν! Δεν υπάρχει άνθρωπος που δεν έχει λεφτά και είναι χαρούμενος. Φυσικά και με επηρέασε», δήλωσε στο supertv και στην συνέχεια αποκάλυψε πως το ξεπέρασε.  


«Ψάχνοντας να βρω δουλεία. Απελπίστηκα, αλλά προσπαθούσα να κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ. Ήμουν τυχερή και βρέθηκε το σίριαλ στον δρόμο μου. Μα τι να κάνω; Να πέσω στο κρεβάτι και να κλαίω; Ποιος θα με ζήσει; Δεν έχω περιθώρια απελπισίας και να καθίσω σε μια γωνίτσα να κλαίω τον πόνο μου. Εγώ πρέπει να ζήσω τον εαυτό μου. Αναγκαστικά κάτι έπρεπε να κάνω. Έπρεπε να δουλέψω. Δεν έχω την πολυτέλεια της κατάθλιψης»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...