Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

Δεν φαντάζεστε πόσα κιλά έχει πάρει η Θέλξη στην εγκυμοσύνη της!

Για τον σύντροφο της, Παύλο Γιαβή τη σχέση τους αλλά και τα κιλά που έχει μέχρι τώρα πάρει, μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξη της η Θέλξη.


«Δεν πιστεύω στον κεραυνοβόλο έρωτα ούτε στον έρωτα με την πρώτη ματιά. Τουλάχιστον εμένα δεν μου έχει τύχει. Πιστεύω στον έρωτα. Ο Παύλος με κέρδισε στην πορεία», λέει στο Hello και συνεχίζει:

 «Η εικόνα του μωρού μου στα χέρια μου αναιρεί κάθε αρνητική σκέψη. Προς το παρόν η επιλόχεια κατάθλιψη δεν περνάει καν από το μυαλό μου». Όσο για τα κιλά; «Μέχρι στιγμής έχω πάρει μόνο πέντε κιλά. Βέβαια και πολλά να έπαιρνα δεν θα αποτελούσαν λόγο άγχους. Άλλωστε η εγκυμοσύνη είναι μια μαγική περίοδος για τη γυναίκα πόσο μάλλον όταν είναι και συνειδητή επιλογή. Τώρα όσο για το αν νιώθω επιθυμητή έχω να σας πω ότι η κόρη μου με κάνει να αισθάνομαι δύο φορές θηλυκό», καταλήγει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...