Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

Σοφία Αλιμπέρτη: «Δεν έβγαινα από το σπίτι. Επί δύο μήνες κάποιος με παρακολουθούσε…»

Η Σοφία Αλιμπέρτη μετά από αποχή τεσσάρων περίπου χρόνων από την τηλεόραση εμφανίστηκε στην εκπομπή «Μες στην καλή χαρά».


Η παρουσιάστρια και ηθοποιός εξομολογήθηκε τους λόγους που την οδήγησαν να αποχωρήσει από τη μικρή οθόνη και τις δύσκολες ώρες που έζησε από το κυνηγητό των παπαράτσι.


«Πέρασα δύσκολα ομολογώ γιατί ήταν άδικο. Ειπώθηκαν άσχημα πράγματα και ακόμα δεν μου έχει ζητήσει κανείς συγνώμη. Έχουν αφήσει να αιωρούνται εικόνες για μένα...Από τη μεταγραφή μου και μετά έγινε αυτό και κράτησε για δύο χρόνια. Τον πρώτο χρόνο δεν έβγαινα από το σπίτι μου, δεν κυκλοφορούσα». Και συνέχισε: «Μου έχει τύχει να είναι επί 2 μήνες κάποιος έξω από το σπίτι μου και να με παρακολουθεί. Να είμαι μόνη με δύο παιδιά μέσα στο σπίτι και να φωνάζω την αστυνομία και να μη μου λέει κανείς ότι πρόκειται για παπαράτσι».


Πηγή: http://www.gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...