Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

«Τον παράτησα γιατί είναι βαρετός», δηλώνει για τον Αλ Πατσίνο η Playmate


Για την χυλόπιτα που έριξε στον Αλ Πατσίνο μίλησε η Νταϊάνα Μπεσίροβιτς σε Σερβική εφημερίδα.

«Ήταν πάντοτε σφιγμένος και παρανοϊκός. Εγώ πάντα πίστευα ότι ο ρόλος μου είναι να κάνω έναν άντρα να αισθάνεται άντρας. Και ότι ο δικός του ρόλος ήταν να με κάνει να αισθάνομαι γυναίκα. Αλλά με τον Αλ δεν αισθάνθηκα ποτέ έτσι. Ήταν βαρετός».

Αυτό δήλωσε η Σερβικής καταγωγής Playmate για την σχέση που είχε με τον Πατσίνο την εποχή που γύριζε τον Νονό το 1972. Προσθέτοντας πως «Επιπλέον είχε την τάση να μου δίνει διαταγές. Π.χ. Ήμασταν έξω και μου έλεγε 'Σήκω, πάμε σπίτι'. Οπότε εγώ του απαντούσα 'Πήγαινε μόνος σου'. Είναι κρίμα. Οι πάντες τον θεωρούν δυνατό και ηρωϊκό εξαιτίας των ρόλων του. Αλλά για μένα ήταν ένας άνθρωπος που ήταν συνέχεια αγχωμένος εξαιτίας του εγωϊσμού του».



Πηγή:  iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...