Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

Σε μοναστήρι στη Σαντορίνη μεγάλωσε γνωστή Ελληνίδα ηθοποιός


Για τα παιδικά της χρόνια σε μοναστήρι μίλησε σε εβδομαδιαία εφημερίδα η Κάρμεν Ρουγγέρη.

«Τα πρώτα 4 χρόνια της ζωής μου τα πέρασα σε μοναστήρι της Σαντορίνης με την αδερφή μου, Ροζάρια. Θυμάμαι με αγάπη τις καλόγριες. Φορούσαν πάντα μεγάλα καπέλα και μιλούσαν γαλλικά. Αυτή ήταν και η πρώτη γλώσσα που μίλησα. Η γιαγιά μου, άλλωστε, από την πλευρά του πατέρα μου, ήταν Γαλλίδα και ο παππούς μου Ιταλός. Η μητέρα μου Αγγελική Πίντου ήταν γνήσια Σαντορινιά και καθολική. Το θέμα ήταν πως ο πατέρας μου που μιλούσε και δίδασκε εννέα γλώσσες ως διευθυντής του Γαλλικού Ινστιτούτου τότε, έπρεπε να ταξιδεύει πολύ. Έτσι αποφάσισαν με τη μητέρα μου να μας βάλουν στις καλόγριες για να μην μας τρέχουν μαζί τους». Αυτό δήλωσε η αγαπημένη πρωταγωνίστρια στην εφημερίδα News.

Στα πλαίσια της ίδιας συνέντευξης η Κάρμεν μίλησε και για το πόσο κοντά έφτασε στο να κάνει καριέρα αεροσυνοδού «Με είχαν δεχθεί στην Ολυμπιακή ως αεροσυνοδό και ήμουν έτοιμη να αφήσω μία θέση ρεσεψιονίστ όπου δούλευα μέχρι τότε. Ο εργοδότης μου, όμως, που με εκτιμούσε αφάνταστα με ρώτησε τι μισθό θα έπαιρνα από την Ολυμπιακή και μου έδωσε τα ίδια για να μη φύγω από την επιχείρησή του. Με εκτιμούσε πολύ. Έκανα μάλιστα baby-sitting στα παιδιά του. Μετά αποφάσισα να φοιτήσω σε δραματική σχολή και έτσι έγινα ηθοποιός».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...