Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2013

ΤΑΤΙΑΝΑ ΣΤΕΦΑΝΙΔΟΥ "Αυτή η χρονιά είναι μια από τις καλύτερες μου στην τηλεόραση"


Το δικό της απολογισμό για την έως τώρα πορεία της εκπομπής της έκανε η Τατιάνα Στεφανίδου.

Επιπλέον η παρουσιάστρια του "Μίλα" αναφέρθηκε στο lifestyle και στο αν πλέον ο κόσμος του έχει γυρίσει την "πλάτη".

"Θα έλεγα ότι αυτή η χρονιά είναι μια από τις καλύτερες μου στην τηλεόραση. Όταν ήρθα πριν από τρία χρόνια στο Star έπρεπε να βρω κι εγώ το Star κι εκείνο εμένα.

Προσπάθησα να ενταχθώ σε αυτή την πιο χαρούμενη ατμόσφαιρα του καναλιού αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν μου ταίριαζε απόλυτα. Έτσι λοιπόν στην πορεία και ο κόσμος με έμαθε σε αυτό που κάνω αλλά κι εγώ έμαθα το κοινό του καναλιού", είπε στο περιοδικό "Hello".

Όσο για το αν ο κόσμος έχει γυρίσει την πλάτη στο lifestyle απαντά: "Δεν θα έλεγα ότι γύρισαν την πλάτη. Εξαρτάται όμως πώς το παρουσιάζει ο καθένας, πως το προσεγγίζει και στις δόσεις που θα δώσει στον κόσμο"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...