Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013

Την χωρίζει γιατί δεν τον υπερασπίσθηκε όταν δημοσίως προσπάθησε να την πνίξει!

O διάσημος πολυεκατομμυριούχος συλλέκτης έργω τέχνης Τσαρλς Σαάτσι ξεκίνησε τις διαδικασίες έκδοσης διαζυγίου εναντίον της εδώ και δέκα χρόνια συζύγου του Ναϊτζέλα Λόουσον, επικαλούμενος την...
απογοήτευσή του από το γεγονός ότι εκείνη δεν τον υπερασπίστηκε όταν δημοσιεύτηκαν οι φωτογραφίες που τον έδειχναν να την έχει αρπάξει από τον λαιμό σε ένα εστιατόριο.

Ο 70χρονος μεγιστάνας της τέχνης έχει βρεθεί στο επίκεντρο σφοδρής κριτικής τις τελευταίες εβδομάδες από τότε που οι επίμαχες φωτογραφίες, με τον ίδιο να έχει αρπάξει από το λαιμό τη διάσημη σεφ Ναϊτζέλα, δημοσιεύτηκαν στη Mail on Sunday.

Την Κυριακή ο Σαάτσι δήλωσε στην ίδια εφημερίδα ότι η απόφαση να χωρίσει του ματώνει την καρδιά, αλλά παραδέχθηκε ότι με την Ναϊζέλα έχουν αποξενωθεί τον τελευταίο χρόνο. «Λυπάμαι που το ανακοινώνω: Η Ναϊτζέλα και εγώ χωρίζουμε» δήλωσε.

«Νιώθω ότι εγώ υπήρξα μια απογοήτευση για την Ναϊτζέλα την τελευταία χρονιά, αλλά και εγώ είμαι απογοητευμένος ότι τη συμβούλευσαν να μην κάνει καμία δήλωση για να εξηγήσει ότι εγώ απεχθάνομαι τη βία κάθε είδους κατά των γυναικών και ότι ουδέποτε την κακομεταχειρίστηκα με οποιονδήποτε τρόπο» προσέθεσε ο Σαάτσι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...