Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013

Νιώθω σαν παντρεμένη, λέει η Αμαρυλλίς

«Νιώθω καλά, περνάω όμορφα, είμαι πλήρης, είμαι ευτυχισμένη» είπε η τραγουδίστρια

Στο πλατό της «Μεσημεριανής Μελέτης» βρέθηκε το μεσημέρι της Τρίτης η Αμαρυλλίς, όπου και μίλησε με την Ελεονώρα Μελέτη για τη μακροχρόνια σχέση που διατηρεί, το πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει, το πώς διατηρεί τη σιλουέτα της, αλλά και τη συνεργασία της με τον Παντελή Παντελίδη.

«Δεν υπάρχει συνταγή και μυστικό για μια μακροχρόνια σχέση. Νομίζω ότι κάποια πράγματα είναι και γραφτά. Βέβαια, δε σημαίνει ότι οι σχέσεις δεν είναι ένας καθημερινός αγώνας. Νιώθω σαν παντρεμένη, δεν το σκέφτομαι, όμως, ακριβώς έτσι. Νιώθω καλά, περνάω όμορφα, είμαι πλήρης, είμαι ευτυχισμένη» είπε η τραγουδίστρια.

Παράλληλα, δε δίστασε να αναφερθεί και στο πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει αυτόν τον καιρό και την ανάγκασε να σταματήσει ξαφνικά τις εμφανίσεις της στο Frangelico στο πλευρό του Γιώργου Γιαννιά: «Προέκυψε ένα θέμα, ένα ακουστικό τραύμα. Είναι από τον ήχο, από κάποιες συνθήκες που κάποιες φορές δε μας βοηθάνε, λίγο η ταλαιπωρία, οι πολλές ώρες δουλειάς... λίγο απ' όλα».

Τέλος, η συζήτηση κινήθηκε και γύρω από τη νέα συνεργασία της με τον με τον Παντελή Παντελίδη στο τραγούδι «Διαταγές»: «Είναι ένα τραγούδι που το έγραψε πάνω μου. Μου έστειλε πρώτα το στίχο σε ένα μήνυμα και την επόμενη μέρα μου το τραγούδησε με την κιθάρα του. Μόλις άκουσα το τραγούδι είπα "αυτό είναι"!», ενώ συμπλήρωσε: «Τον Παντελή πριν τον γνωρίσω τον εκτιμούσα πάρα πολύ για τον στίχο του, τη σύνθεση και τον τρόπο που ερμηνεύει τα τραγούδια του. Μου είχε κάνει πάρα πολύ μεγάλη εντύπωση να μπορεί να αποτυπώνει το συναίσθημα πολύ έντονα στον κόσμο. Μόλις τον γνώρισα, διαπίστωσα ότι τίποτα δεν είναι τυχαίο. Είναι ένας ταπεινός άνθρωπος, συνεσταλμένος, γενναιόδωρος και τον εκτίμησα ακόμα πιο πολύ. Μου έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση πόσο αληθινός είναι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...