Κυριακή 7 Ιουλίου 2013

Η στενοχώρια της Παναγιώτας Βλαντή

Βρέθηκε σε δύσκολη θέση όταν γράφτηκε ότι έχει πάθει κατάθλιψη...

Η Παναγιώτα Βλαντή εξομολογήθηκε ότι στενοχωρήθηκε όταν είδε δημοσίευμα που την ήθελε να έχει κατάθλιψη.

«Δεν είπα ποτέ ότι έχω κατάθλιψη. Με ρώτησαν αν έχω κατάθλιψη και είπα ότι έχω την κατάθλιψη που έχει ο μέσος Έλληνας για την οικονομική κρίση που υπάρχει και αγωνιώ για τη δουλειά και το μέλλον μου. Είπα ότι πιστεύω στην ψυχανάλυση επειδή εμένα με έχει βοηθήσει και έγραψαν ότι έχω κατάθλιψη. Είναι πολύ άσχημο να γράφεται αυτό για μένα, γιατί δεν είμαι καταθλιπτική» και συνέχισε μιλώντας στο περιοδικό «Like»: «Είχα κάνει δύο χρόνια ψυχανάλυση, είχα σταματήσει, κάνω άλλα δύο τώρα. Έχω κάνει ψυχανάλυση, αλλά όχι ότι έχω κατάθλιψη! Στεναχωρήθηκα πάρα πολύ που γράφτηκε. Σε μία κρίσιμη στιγμή για τη χώρα, αγωνιώ για τη δουλειά μου, τα δάνειά μου, για οτιδήποτε, όπως ο μέσος Έλληνας».
gossip-tv.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...