Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

Τατιάνα Στεφανίδου: «Mε έχουν απατήσει αλλά κι εγώ έχω απατήσει»

Η Τατιάνα Στεφανίδου μίλησε σε συνέντευξή της μεταξύ άλλων και για την προσωπική της ζωή.


Η παρουσιάστρια παραδέχτηκε σε συνέντευξή της πως έχει απατήσει και έχει απατηθεί.


«Ναι, με έχουν απατήσει αλλά κι εγώ έχω απατήσει. Ήταν λάθος αυτό που έκανα. Το έχω καταλάβει και το έχω μετανιώσει. Θα έπρεπε να πω "τελειώνουμε" και να προχωρήσουμε τη ζωή μας. Όμως αυτό δεν έγινε.

Ουσιαστικά έγινε λίγο πριν τελειώσει η σχέση.Το γεγονός όμως ότι έγινε πριν πω το αντίο ήταν λάθος μου και μάλιστα μεγάλο» είπε χαρακτηριστικά στο περιοδικό Yes δίχως να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες η παρουσιάστρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...