Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014

Διαβάστε το μήνυμα του Jagger για τη σύντροφό του

Με ένα μήνυμα στη σελίδα του στο Facebook, ο Mick Jagger αποχαιρετά τη σύντροφό του που αυτοκτόνησε χθες, στο διαμέρισμά της στη Νέα Υόρκη...

Συντετριμμένος από το τραγικό αυτό γεγονός ο Jagger αναφέρει:

«Παλεύω ακόμη για να καταλάβω πως η σύντροφός μου και καλύτερη φίλη μου, μπορούσε να δώσει τέλος στη ζωή της με ένα τόσο τραγικό τρόπο.


Περάσαμε πολλά όμορφα χρόνια μαζί και είχε δημιουργήσει μια τέλεια ζωή για τους εαυτούς μας. Το ταλέντο της είχε αναγνωριστεί και όχι μόνο από εμένα.
Είμαι συγκινημένος από αυτά που γράφονται για αυτήν και επίσης από τα μηνύματα συμπαράστασης που έχω λάβει.
Δεν θα τη ξεχάσω ποτέ».
euro2day.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...